کد خبر: ۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۴۴
گزارشي از اقامت تيم بايرن مونيخ در دوبي

بايرني‌ها صبح روز بازي با پرسپوليس به تهران مي‌آيند

آفتاب‌‌نیوز : اين سايت در گزارشي عنوان كرد: سرخ‌پوشان در زمستان سال هاي 2004 و 2005 در تعطيلات زمستاني و تمرينات اردويي شهر دوبي حضور داشتند و هم اينك در حال انجام تجربه سوم خويش هستند.
اين سايت مي‌نويسد: در شرايطي كه نام زمستان در كشوري كويري واقع شده در حوزه خليج فارس با دستجات شتران بي‌معناست، اكيپ تيم بايرن مونيخ همراه با 40 نفر سوار بر هواپيماي لوفت هانزا ساعت 6/15 دقيقه بامداد شنبه در فرودگاه دوبي به زمين نشست و اين در حالي بود كه درجه حرارت اين شهر از 15 درجه سانتيگراد در طول روز تا 25 درجه هم افزايش يافت تا بازيكنان بايرن خيلي زود درجه حرارت منهاي دو درجه‌ايي شهر مونيخ را خوب به يادآورند.
در ادامه اين گزارش، سايت بايرن به انتشار نقطه نظرات الوي هونيس مدير تيم بايرن و مسئول تيم در اين سفر پرداخته است.
وي گفت: ما خيلي خوشحاليم كه امسال نيز توانستيم در اين شهر حضور به هم رسانيم، امكانات تمريني در اينجا عاليست و ميزبانان ما فوق‌العاده زحمت كشيده‌اند تا اقامتي بسيار آرام توام با آسايش كامل را برايمان فراهم سازند.
اين سايت سپس افزود: بايرني‌ها با ورود به شهر دوبي در هتل شيك و مجلل پنج ستاره جمهوريت امارات اقامت دارند.
اين سايت سپس عنوان كرد: پس از رفع خستگي و صرف نهار، فليكس ماگات راس ساعت 16/45 دقيقه مردانش را فراخواند و آنان را به زمين تمرين باشگاه الوصل كه نزديك محل هتل بود برد.
اين سايت در گزارش خود نوشت: به علت مرگ شيخ راشد امير دوبي، بايرني‌ها فقط يكي از دو بازي تداركاتي خود را در دوبي انجام مي‌دهند كه آن بازي نيز در تاريخ 15 ژانويه مقابل اف.ث زوريخ انجام مي‌گيرد.
اين سايت گزارش داد: در تاريخ 13 ژانويه (23 دي ماه) بايرني‌ها در تهران ميهمان تيم پرسپوليس جهت انجام ديداري دوستانه هستند، رقيبي كه زماني علي كريمي را در اختيار داشت. بايرني‌ها براي اين منظور صبح روز بازي وارد تهران تهران مي‌شوند تا دست به يك بازي تداركاتي زنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین