کد خبر: ۳۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

حلقه شوق مردم سمنان گرداگرد خودروی رئیس جمهوری تشكیل شد

حلقه شوق مردم سمنان گرداگرد خودروی حامل دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال مردمی از وی تشكیل شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری ساعت 10:30 روز سه شنبه از طریق ایستگاه راه آهن وارد شهر سمنان شد و مراسم استقبال مردمی از وی هم اكنون از میدان امام خمینی (ره) تا میدان سعدی سمنان در میان انبوه جمعیت استقبال كننده در حال انجام است.
خودروی رئیس جمهوری هم اكنون به علت اشتیاق و استقبال وصف ناشدنی مردم سمنان از دكتر روحانی، به كندی در حال حركت به سمت میدان سعدی است كه قرار است رئیس جمهوری از آن مكان روانه استادیوم تختی سمنان شود.

هم استانی های رئیس جمهوری از دقایق اولیه صبح امروز با اجتماع در مسیرهای ورودی میدان سعدی شهر سمنان به استقبال دكتر روحانی رفته اند.
مردم در طول مسیر استقبال از رئیس جمهوری با سردادن شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، « روحانی، روحانی به زادگاهت خوشامدی» و « دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» از دكتر روحانی استقبال كردند.
این عده همچنین با در دست داشتن پلاكارد، تراكت و دست نوشته هایی ورود رئیس جمهوری به استان سمنان را خوش آمد می گویند.

مردم استان سمنان اعم از پیر و جوان، زن و مرد و كوچك و بزرگ به پاس خدمات بی نظیر دولت تدبیر و امید از روحانی و اعضای هیات دولت استقبال كردند.
روحانی تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی سمنان در جمع مردم پرشور و انقلابی این استان سخنرانی می كند.
برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به سمنان، شركت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.

در سفر اعضای هیات دولت به استان سمنان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، وزیران بهداشت و درمان ، صنعت ، معدن و تجارت، رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ، وزیر آموزش و پرورش، وزیر اطلاعات ، معاون امور مجلس رئیس جمهوری ، دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی ومذهبی و معاون توسعه روستایی ومناطق محروم حضور دارند.
استان سمنان مجموعه ای از كویر، جنگل و كوهستان است و گنجی از ذخایر قابل توجه معدنی، بناهای تاریخی و زمینه گردشگری، خاك حاصلخیز برای پرورش انواع محصولات كشاورزی و به استان چهار فصل مشهور است.

استان سمنان در زمان حاضر 80 درصد تولید نمك، حدود 45 درصد تولید گچ و بیش از 90 درصد ذخایر زئولیت و سلستین كشور را دارد كه با توجه به این ظرفیت ها ، احداث صنایع فرآوری معدنی در این استان ضروری است.
ظرفیت گردشگری این استان با توجه به داشتن حدود 800 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و بیش از هزار اثر تاریخی، مذهبی و طبیعی بسیار بالاست.
استان سمنان 9.7 میلیون هكتار وسعت دارد، كه از رقم بیش از پنج میلیون هكتار كویر و 352 هزار هكتار را عرصه های جنگلی تشكیل می دهد.

حدود یكهزار و 800 واحد صنعتی در استان سمنان دارای پروانه فعالیت است كه از این تعداد 672 واحد به دلایل مشكلات متعدد غیرفعالند.
كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال وبختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)و یزد سفر كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین