کد خبر: ۳۶۱۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
در بدو ورود به ایستگاه راه آهن سمنان:

رئیس جمهوری: برنامه توسعه استان سمنان را به مردم اطلاع می دهیم

رئیس جمهوری گفت: همه برنامه ها برای توسعه استان سمنان را به مردم اطلاع می دهیم و طرح های متعددی برای این استان در جریان سفر امروز اعلام می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود به ایستگاه راه آهن سمنان كه نخستین سفر داخلی وی و كاروان تدبیر و امید در سال 95 است افزود: امیدواریم این طرح ها مایه خیر و بركت برای مردم استان سمنان باشد.

وی اظهارداشت: خوشحالم در سال جدید سفر استانی را از سمنان كه استان مقاوم، دلاور با مردمی متدین، غیور و سخت كوش است آغاز می كنیم.
روحانی اظهارداشت: این استان علیرغم مشكلاتی كه دارد دارای پتانسیل و استعداد فراوانی است.

رییس جمهوری گفت: در جریان سفر امروز به سمنان نظر فرهیختگان و صاحب نظران استان را خواهیم شنید.

برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان، افتتاح طرح ها وپروژه ها ،شركت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.

كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)و یزد سفر داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
درود
خوب توسعه اش بده ؟؟ بکش سمت کاشان و مرنجاب و اگه میشه برو یزد و خاتم و اردکان !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین