کد خبر: ۳۶۱۹۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

صادرات نفت عربستان کاهش یافت

ذخائر داخلی نفت خام عربستان از 314 میلیون و 119 هزار بشکه در ژانویه به 305 میلیون و 599 هزار بشکه در فوریه کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : آمارهای رسمی نشان می‌دهد: صادرات نفت خام عربستان سعودی از روزانه هفت میلیون و 835 هزار بشکه در ماه ژانویه به روزانه هفت میلیون و 553 هزار بشکه در ماه فوریه تنزل کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز بزر‌گ‌ترین صادر‌کننده نفت خام جهان در ماه فوریه روزانه 10 میلیون و 220 هزار بشکه نفت تولید کرده در حالی که رقم تولید این کشور در ماه قبل‌تر (ژانویه) روزانه 10 میلیون و 230 هزار بشکه بود.

آمارهای ماهانه صادرات نفت خام توسط ریاض و دیگر اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت به موسسه اطلاعات نفتی جودی ارائه می‌شود و روی وب‌سایت این موسسه قرار می‌گیرد.

ذخائر داخلی نفت خام عربستان از 314 میلیون و 119 هزار بشکه در ژانویه به 305 میلیون و 599 هزار بشکه در فوریه کاهش یافته است.

پالایشگاه‌های داخلی عربستان در فوریه روزانه دو میلیون و 670 هزار بشکه نفت پالایش کردند در حالی که رقم پالایش آنها در ژانویه روزانه دو میلیون و 468 هزار بشکه بود.

این در حالی است که صادرات فرآورده‌های نفتی پالایش شده عربستان نیز از روزانه یک میلیون و 343 هزار بشکه به یک میلیون و 550 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

آمارهای جودی نشان می‌دهد: در ماه فوریه نفت خام مصرف شده برای تولید برق از 293 هزار بشکه در روز در ژانویه به 291 هزار بشکه در روز کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین