کد خبر: ۳۶۱۹۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

تمجید سایت آلکمار از ملی پوش ایرانی/جهانبخش با 30 پاس تهاجمی رکورد زد

در برد شیرین 5-1 برابر زوله در هفته سی و یکم لیگ برتر هلند ملی پوش ایرانی آلکمار بار دیگر توانایی هایش را به رخ کشید تا با تعریف و تمجید سایت این باشگاه روبرو شود. جهانبخش با 30 پاس تهاجمی رکورد زد
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا جهانبخش با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش در بازی با زوله یکی زا عوامل اصلی برد شیرین این تیم و بازگشت به رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. این بازیکن هم پنالتی گرفت هم باعث اخراج دروازه بان زوله شد تا با این عملکرد همه از او به نیکی نام ببرند.

اما سایت باشگاه آلکمار طبق روال هر بازی در گزارشی پیرامون آنالیز بازیکنان برتر این تیم از علیرضا جهانبخش به نیکی نام برد و او را دومین بازیکن موثر آلکمار در جدال با زوله بعد از جانسن مهاجم 4 گل و ملی پوش این تیم نامید. بنا به این آمار ملی پوش ایرانی با دادن بیش از 30 پاس تهاجمی به یک سوم دفاعی حریف توانست رکورد جالب توجهی از خود خلق کند که مورد تمجید رسانه ها و کارشناسان فوتبال هلند قرار گرفت.

در آماری که سایت باشگاه آلکمار منتشر کرد جهانبخش نه تنها در بین بازیکنان تیمش بهترین و کلیدی ترین عنصر تهاجمی بود بلکه در کل رقابت های این هفته هلند نیز از حیث تعداد پاس تهاجمی در جایگاه دوم قرار گرفت تا بیشتر توانایی های خود را به رخ بکشد. در این آمار علیرضا در چند بخش دیگر هم جزو بهترین های فوتبال هلند بود که او را در بین بازیکنان منتخب هفته هلند قرار داد.

جهانبخش با حضور در 8 حمله خطرناک تیمش روی دروازه زوله بعد از هم تیمی اش جانسن که 10 بار در حملات تیمش شرکت داشت و چهار بار گلزنی کرد دومین بازیکن برتر آلکمار بود ضمن این که این بازیکن با فرارهای خود از جناح راست بیش از 5 بار سانتر های خطرناک انجام داد تا بعد از اندرو درایور با 8 سانتر و جک بایرن با 9 سانتر در کل هفته لیگ برتر هلند سومین بازیکن از این حیث شناخته شود.

به گزارش ورزش سه، بی جهت نبود که بیشتر رسانه های هلندی در تحلیل های بعد از بازی آلکمار با زوله به تمجید از جهانبخش پرداختند که حالا با این آمار آنالیز شده و قرار گرفتن در جمع سه بازیکن برتر هفته می توان گفت بازیکن ایرانی سرخپوشان آلکمار همچنان روند رو به رشد خود در سال 2016 را ادامه داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین