کد خبر: ۳۶۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۷:۰۹

کاهش تعداد زنان كارتن خواب در تهران

آفتاب‌‌نیوز : فردين افزود:ميانگين سني زنان كارتن خواب 35 تا 45 سال و ميانگين سني آقايان 34 تا 43 سال بوده است. 

وی ادامه داد: از ميان كارتن خواب‌هاي مرد، 45 درصد آنها مجرد و 55 درصد آنها متاهل هستند و آماري از زنان مجرد و يا متاهل كارتن خواب‌ نداريم. 

وي خبر داد:قرار است از اين پس ساعت گشت زني 4 اكيپ سيار شهرداري براي جمع آوري كارتن خوابها افزايش يابد. 

فردين با اشاره به تغييراتي كه در ساعت جمع آوري كارتن خوابها ايجاد شده است گفت: اكيپ هاي سيار شهرداري تهران براي جمع‌آوري كارتن‌خوابها به جاي ساعت 9 شب تا 4 صبح از 11 شب تا 6صبح در سطح شهر فعاليت مي كنند.
 
مدير كل آسيب‌هاي اجتماعي شهرداري تهران بيان كرد: در ماههاي قبل به طور ميانگين در شبانه روز 15 كارتن خواب از سطح شهر تهران جمع آوري مي شد ولي اكنون اين تعداد به حدود 10 نفر رسيده است و حتما در ماههاي آينده هم كاهش خواهد يافت. 

فردين با اشاره به گشت زني‌هاي مستمر اكپي هاي سيار شهرداري در سطح شهر تهران گفت:خوشبختانه با فعاليت گسترده شهرداري تهران تعداد كارتن خوابها در سطح شهر انگشت شمار شده‌ است و اكنون وضعيت مطلوبي در سطح شهر تهران ايجاد شده است.
 
مدير كل آسيب‌هاي اجتماعي شهرداري تهران در پايان بيان كرد:روزانه هزينه جمع آوري و نگهداري هر كارتن خواب براي شهرداري تهران حدود 4000 تومان مي باشد و شهرداري تهران امسال بيش از يك ميليارد تومان براي جمع آوري كارتن خوابها هزينه كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین