کد خبر: ۳۶۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۴ - ۲۲:۲۱

9 روز جستجوی بی نتیجه برای یافتن دختر ناپدیدشده در کانال صادقیه

آفتاب‌‌نیوز :

ایرج ضرغام برادر فاطمه ، درباره سقوط و ناپدید شدن خواهرش گفت:خواهرم متولد سال 1354و فارغ التحصیل رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد واحد مرکز است که علاوه بر فعالیت در یکی از مراکز مشاوره ای شرق تهران ، در زمینه تدوین مقالات روانشناختی مجلات نیز کار می کند.

ضرغام در خصوص روز حادثه گفت: فاطمه معمولا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کرد و آن روز - 4 دی ماه جاری - نیز سوار اتوبوس شده و محل کار خود واقع در میدان رسالت را به قصد رسیدن به فلکه صادقیه ترک کرد.

برادر فاطمه خاطر نشان ساخت: به خاطر تاخیر غیر منتظره خواهرم جستجوها برای یافتن وی آغاز شد اما پیگیری های پی در پی از بیمارستانها ، پزشکی قانونی و... به نتیجه ای نرسید و تنها پرونده ای در آگاهی مرکز و کلانتری 138تشکیل اما نتیجه ای حاصل نشد.

ضرغام تصریح کرد: 2 روز پس از گم شدن خواهرم خبر کوتاهی در یکی از روزنامه های صبح مبنی بر سقوط دختر جوانی در کانال میدان صادقیه درج شد و به این ترتیب پیگیری ها شکل دیگری به خود گرفت.

وی در ادامه گفت : ماموران آتش نشانی و شهرداری منطقه 5 تاکنون موفق به یافتن جسد خواهرم نشده اند و هیچ یک از شاهدان ماجرا برای بیان حقایق آن شب برای همکاری مستمر و نتیجه بخش در دسترس نیستند.

ضرغام ادعا دارد: در شب ماجرا عده زیادی از همشهریان شاهد عینی سقوط بوده اند و حتی بر اساس شنیده ها یکی از آنان با به خطر انداختن جان خود ، اقدام به گرفتن دست خواهرم و جلوگیری از سقوط او کرده اما متاسفانه این کار نیز نتیجه ای در بر نداشته و به نظر می رسد جریان آب ، فاطمه را به داخل کانال آب برده است.

وی تاکید کرد: همکاری شاهدان ماجرا به کشف ابهام این حادثه کمک خواهد کرد و به این ترتیب از تمام کسانی که می توانند در مورد اتفاق آن شب توضیح دهند می خواهم با ارایه اطلاعات خود ، اعضای خانواده نگران ما را کمک کنند.

شایان ذکر است پس از 9 روز جستجو برای یافتن اثری از دختری که گفته می شود شامگاه چهارم دی ماه جاری به داخل کانال آب در تقاطع خیابان اشرفی اصفهانی و سازمان آب سقوط کرده ، این عملیات بدون نتیجه متوقف شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی با تشریح اقدامات انجام شده در طول این مدت برای نجات فرد مذکور گفت : ساعت 18 و 46 دقیقه عصر روز چهارم دی ماه ، پس از تماس مرد جوانی مبنی بر سقوط دختر جوانی در کانال روباز آب خیابان اشرفی اصفهانی در تقاطع سازمان آب ، نیروهای امداد و نجات ایستگاه 3 بلافاصله به محل اعزام و جستجوی خود را برای یافتن این دختر از نقطه ای که گفته می شد قربانی در آن سقوط کرده ، آغاز کردند.

محمد سمیعی افزود: با وجود بارندگی و شدت جریان آب در این کانال ، ماموران نجات با برداشتن 10 دریچه ای که در طول مسیر وجود دارد به داخل بخش سرپوشیده رفته ، پس از آن بخش جنوب غربی کانال صادقیه ، جنب ترمینال شرکت واحد و در نهایت کانال سرباز به سمت " کن " را تا ساعت 22 جستجو کردند.

وی گفت: از روز بعد تا 12 دی ماه عملیات جستجو از ناحیه صادقیه تا کن و بزرگراه آزادگان همچنان ادامه داشت . حتی در بخشی از مسیر رود مجبور شدیم برای جستجوی بهتر مسیر رود را عوض کنیم اما هیچ یک از این جستجوها به نتیجه نرسید.






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین