کد خبر: ۳۶۳۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
حجت الاسلام طباطبایی:

برخی اعضای شورای‌نگهبان این جایگاه را رها کنند و بگذارند دیگری بنشیند

کسانی که به عنوان بزرگتر یا لیدر جریان اصولگرایی هستند در خود این جریان اثر‌گذاری ندارند عده‌ای نمیگذارند وحدت به سر انجام برسد قدرت انسجام در اصولگرایی از بین رفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت السلام طباطبایی در مصاحبه با جمهوری اسلامی به مسائل مختلقی اشاره کرده است که خلاصه از آن را در اینجا می خوانید.

*اصولگرایی بزرگتر محبوب و جامع ندارد، اصولگرایی دچار یک اختلاف پیچیده شده کسانی که به عنوان بزرگتر یا لیدر جریان اصولگرایی هستند در خود این جریان اثر‌گذاری ندارند عده‌ای نمیگذارند وحدت به سر انجام برسد قدرت انسجام در اصولگرایی از بین رفته است، اختلافات جدی وجود دارد، عقلا باید به فکر بیفتند و عنان را به دست بگیرند و اجازه ندهند فضا دست تندروها باشد.

این اصولگرایی به زودی دچار انشقاق خواهد شد و یک گروه سومی متولد میشود که من اعلام میکنم هم اصلاح طلب هم اصول گرای باقی مانده را دچار بحران می‌کند، کشور را دچار بحران می‌کند دقیقا مثل گروه سومی که در اصلاح طلبها به وجود امد و اصلاح طلبها را دچار بحران و بدنامی کرد.

*متاسفانه عقلای اصلاح طلب خودشان را جدا نکردند و به آتش انها سوختند مجلس ششم و تمام جریان اصلاحات و خدمات خوبی که در ان دوران شد را تحت‌الشعاع قرار داد. من یادم هست وقتی با اقای کروبی رئیس وقت مجلس صحبت میکردم بسیار از عملکرد این افراد ناراضی بود اما تدبیر درستی نکردند.

*امروز اصولگرایی هم به این آفت دچار خواهد شد با این فرق که این آفت قدرت بیشتری دارد و شاید حاکمیت را هم دچرا بحران کند لذا باید از تجربه تلخ تندروی اصلاحات درسی گرفته شود.

*در این کشور هر اتفاقی ممکن است بیفتد. نمی‌شود از اکنون درباره دو دوره‌ای بودن حرف زد اما معتقدم که اتفاقا برجام یکی از عملکردهای موفق دولت بوده است و هرچه زمان بگذرد موفقیت آن بیشتر به چشم می‌آید. من تاکید دارم که الان یک موقعیت عالی در دست ما است و باید آن را قدر بدانیم و استفاده کنیم اگر از دست برود دیگر برنمی گردد. برجام هر موفقیتی که داشته باشد برای مردم و کشور است مردم با انتخاب افراد مسیر اینده خود را انتخاب میکنند و به نظرم این دولت برای مردم خوب عمل کرده و فقط لازم است خوب به مردم گزارش دهد و البته مردم هم باید صبر کنند تا نتیجه حاصل اثر خود را بگذارد.

*به شورای نگهبان جسارت نمی‌کنم ولی خیلی کار این شورا قابل تشخیص نیست. نمی‌خواهم جسارت کنم ولی معتقدم یکی از اتفاقاتی که مهم است بیفتد این است که برخی اعضای شورای نگهبان این جایگاه را رها کنند و بگذارند دیگری بنشیند.

اصولگرایی دچار یک اختلاف پیچیده شده، این اصولگرایی به زودی انشقاق خواهد شد و یک گروه سومی متولد می‌شود که من اعلام میکنم نه تنها هم اصلاح طلب هم اصولگرای باقی مانده را دچار بحران می‌کند، بلکه کل کشور را دچار بحران می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
6
اصولگرایی برای مردم تمام شده اند............
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین