کد خبر: ۳۶۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۲:۰۸

ميوه هاي سياسي!

آفتاب‌‌نیوز : اما امروز شما و من مي دانيم كه ميوه توانست تا حدي اين جو را تحت تأثير قرار دهد. يعني يك روز تصميم گرفتند كه ميوه ها را هم در سياست دخالت دهند. مثل همه چيزهايي كه امروز در سياست دخالت دارد و تأثيرگذار است. چاي، قند، چادر، گوشت و...

ميوه اما هنوز سياسي نشده بود، به عبارتي توسعه سياسي هنوز به دنياي آن راه نيافته بود تا اين كه در روزهاي گذشته خبر آمد كه «ميوه» به دنياي سياست پا گذارده است و قصد فعاليت سياسي داشته باشد.

امروز ديگر همه چيز سياسي شده است. حتي سلام و عليك من با شما. حتي همين سطرهايي كه من درحال نوشتن آن هستم. برف يا شن ها و نمك هاي كف خيابان هاي تهران براي آب كردن برف هاي زمستان امسال. چه فرقي مي كند، مهم عنصر سياست است كه حرف اول را در همه معادلات بزند، لباس و كسوت هم برايش چندان مهم نيست، يك روز در قالب گوشت درمي آيد، يك روز در كسوت اسكله هاي غيرمجاز، زمستان لباس برف به تن مي كند و عيد در جعبه هاي ميوه جاي مي گيرد و فردا هم لابد در جيب من و شما.

مي دانيد كه بيشتر ايراني ها هم پزشك هستند هم سياستمدار. يعني در مجامع و محافل دوستانه يا كاري از تنها چيزي كه خوب صحبت مي كنند و اظهارنظر مي كنند سياست است و طبابت پس حالا كه به غير از آدم هاي ايراني، چاي ايراني، قند ايراني و چادر ايراني هم در سياست دخالت مي كند چرا ميوه ايراني در سياست نباشد و سرش بي كلاه بماند.

«ما هم سياستمدار هستيم» اين بخش منتخبي از بيانيه موجوديت سياسي ميوه جات ايران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین