کد خبر: ۳۶۳۵۰۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

وزیر احمدی‌نژاد: کسی را انتخاب کنیم که نظام و رهبری را شاد کند

وزیر سابق آموزش و پرورش تاکید کرد: ما به انتخاب دو نماینده ولایت‌مدار از شهر شور و شعور حسینی نیاز داریم و باید کسی را انتخاب کنیم که نظام و رهبری را شاد کند.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در جمع مردم زنجان در مسجد جامع (سید) این شهر، با بیان این‌که همه کاندیداها برای ما عزیز هستند، اظهار کرد: چنین تجمعاتی از جانب اصولگرایان استان زنجان، برای دفاع از شور و شعور حسینی، همچنین ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. در واقع، همان‌طور که همه دنیا از اجرای مراسم حسینیه اعظم توسط زنجانی‌ها پیام بصیرت می‌گیرند، انتخابات نیز نماد قدرت یک کشور به‌شمار می‌آید و همه کشورهای دنیا پذیرفته‌اند که یکی از اتفاقات مهم در اقتدار ملی، حضور در انتخابات است.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات، سطح اقتدار ما را در دنیا ارتقا می‌دهد و همین مسئله، منتج به شکل‌گیری امنیت ملی می‌شود. به عبارتی، حضور مردم پای صندوق‌های رای، اقتدار ملی را رقم می‌زند و در پی آن، دنیا به وجود حکومتی بر پایه آموزه‌های قرآنی در ایران اسلامی پی می‌برد. در واقع امروزه آمریکا قصد دارد پیاده کردن آموزه‌های قرآن و اسلام در جامعه را به چالش بکشد ولی زمانی که مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند، به همه دنیا ثابت می‌کنند که الگوی ما، الگوی موفقی بوده است.

حاجی‌بابایی افزود: خلق حماسه سیاسی توسط مردم ایران باعث شد تا ابرقدرت‌ها همه توان خود را برای کم‌رنگ جلوه دادن آن به کار گیرند؛ چرا که حماسه سیاسی به دنبال خود اقتدار جهانی را نهادینه می‌کند و همه این موارد در نهایت به امنیت بین‌المللی و داخلی و نیز به اقتصاد قدرتمند ختم می‌شود و به‌عبارتی، فقط در صورتی می‌توان برای نیروی جوان اشتغال‌زایی کرد که کشور دارای اقتدار و امنیت باشد. علاوه بر این، اقتصاد مقاومتی نیز در سایه همین اقتدار محقق می‌شود.

وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی، به تولید مضاعف امنیت و اقتدار ختم می‌شود. این در حالی است که آمریکا اقتدار ما را نشانه گرفته و همه هدفش این است که با تغییر دیدگاه مردم، اقتدار کشور را نابود کند. در واقع آمریکا، ایران را کشتی‌گیر قهاری می‌بیند و با خود این‌طور می‌اندیشد که توانسته در طول ماه‌های گذشته، آن را یک قدم به عقب براند.

وی با بیان این‌که هدف نهایی آمریکا، شکست اقتدار ایران و گستراندن چتر حاکمیتی خود بر اقتصاد منطقه است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند«من به آمریکا اعتماد ندارم». از این‌رو باید مراقب نفوذ و بیان سخنانی که درست و غلطش را نمی‌دانیم باشیم؛ چرا‌که در چنین شرایطی، انتخاب برای افراد بی‌بصیرت دشوار می‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به این‌که امروزه، مشکل عمده ایرانی‌ها نبود شغل و رکود اقتصادی است، یادآور شد: آمریکا بارها مدعی شده که می‌خواهیم جوانان ایرانی صاحب شغل شوند. در حالی که خود آمریکایی‌ها مدام در مورد مبلغ پول‌های بلوکه ‌شده ایران دبه می‌کنند. علاوه بر این، مگر می‌شود کشوری که بیش از 200 هزار نفر از جوانان را ما شهید کرده، برای فرزندان همان شهدا اشتغال‌زایی بکند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سال 91 اوج تحریم‌ها و درآمد دولت نیز 101 هزار میلیارد تومان بود. پارسال درآمد دولت به 201 هزار میلیارد تومان رسید. این در حالی است که در طول سال‌های 91 و 92، بودجه آموزش و پرورش 15 درصد از بودجه کل کشور را شامل می‌شد ولی این رقم پارسال به زیر 14 درصد رسید. به همین‌خاطر نمی‌توان گفت که همه‌چیز به دلار مربوط است و باید این را نیز در نظر داشته باشیم که کاهش بودجه آموزش و پرورش، اصلا به نفع مردم نیست. در واقع، نباید به این بهانه که همه‌چیز با نفت ارتباط دارد نظام را تحت فشار قرار دهیم.

وی افزود: متاسفانه امروزه کار ما به جایی رسیده که عربستانی‌ها نیز برای ما قلدری می‌کنند. در حالی که نمی‌توان با زورگویی عربستانی‌ها، وضعیت اقتصاد کشور را مطلوب کرد. علاوه بر این، اقتدار ایران باید به سطحی برسد که سران عربستان در صف ارتباط با ما بایستند. کشوری مثل آمریکا نیز با داشتن اقتدار، هزاران میلیارد دلار کسری بودجه دارد و برای فرار از مشکل، دلار چاپ می‌کند. ولی ما نمی‌توانیم بدون حساب و کتاب، ریال چاپ کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان این‌که باید در برابر آمریکا مقابله به‌مثل کنیم، تاکید کرد: آمریکا با قلدری پول‌های ما را در دست گرفته، ما نیز برای مقابله باید اقتدار داشته باشیم. در واقع، ما باید غواصان دریادل داشته باشیم، نه این‌که کار نکرده‌مان را بر گردن یکدیگر بیندازیم. با ضعف نمی‌توان کنترل ارکان اقتصاد را به دست گرفت و اقتدار مزیتی است که جلوی دست‌درازی قلدر را می‌گیرد.

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: غواصان دریادل زنجانی توانستند در طول جنگ تحمیلی، پاسخ‌گوی قلدری‌های آمریکا باشند. امروز نیز، رمز موفقیت ما در لابلای سخنان رهبری نهفته است. در واقع، آمریکا نه ایثارگر است، نه اهل خمس و زکات و نه سرانش به بهشت و جهنم اعتقاد دارند، پس دلیلی ندارد که تمایلی برای پس دادن پول‌های ما داشته باشند. به همین‌خاطر، ما مجلسی می‌خواهیم که جلوی قلدری‌ها ایستادگی کند.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: ما معتقدیم که باید زندگی مردم را خیلی بهتر از وضعیت موجود اداره کنیم. در واقع، مادامی که به مردم با چشم عزت نگاه نکنیم، نمی‌توانیم کشور قدرتمندی داشته باشیم. در این میان، معلم و آموزش و پرورش نقش‌های کلیدی هستند و عزت هر دو، به نوع نگاه نماینده مجلس بر می‌گردد. همچنین، اقتصاد مقاومتی بدون عزت بخشیدن به آموزش و پرورش محقق نمی‌شود؛ چراکه اصل اقتصاد مقاومتی، دانش‌بنیان ‌بودن است. از این‌رو، ما نیاز به مجلس قدرتمندی داریم که برای دولت ریل‌گذاری کرده و او را تحت هدایت و حمایت خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: بعد از حضور پیروزمندانه مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در روز دهم اردیبهشت، نوبت مسئولان نظام است که دیو سیاه رکود را در هم بشکنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
6
شما جناب آقای حاجی بابایی باید جوابگوی دولت احمدی نژاد باشی آن همه بی قانویی کشور را الان فلج کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اصلا تو زنجان تو دور دوم کاندیدای اصولگرا نداریم..!!!
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
8
پولهای بلوکه شده به علت تحریمهایی بود که خود شما و نزدیکانتان مسبب ان بودید و همین طرز فکر بود که با بالا رفتن از دیوار سفارت عربستان بهانه به این کشور داد خواهشمندیم بی خیال کمک به ما باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
8
توهم زده اين بابا اگر عربستان پررو شده حاصل 8 سال ندانم كاري شما اصولگرايان بوده است
ضمنا مردم بايد كساني را انتخاب كنند كه مملكت دوباره به اين روز نيفتد مردم نماينده با شعور و نترس ميخواهند نه عده اي بله قربانگو كه هيچ كاري به فساد دولت و حاكميت نداشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
2
5
زدی تو هدف...
از وقتیکه شما ها رفتین... با کمبود شدید جک مواجه شدیم...
برگردین دل ملت را شاد کنید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
11
تو حرف نزن تو رو خداااااا حالمون بد شد.....
شهروند زنجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
8
انشااله به کاندیداهای لیست امید رای میدهیم تا چشم ات در بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
واقعاً آدم چي بگه؟؟؟؟!!!!!!!! هر چي براي خودش حد و حدود و استانداردي داره. آيا پررويي و . . . هم حد و حدود و استانداردي داره يا نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
آبرو واعتباربرامون تو دنيا نگذاشتيد . لطفا ديگه راهكاراراىه نكنيد ٨سال فرصت داشتيد که شادكنيد .
مهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
3
منظورتون همونه 11روز رفت توخونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
ما به مدير احتياج داريم ، كه كشور رو اداره كنه ، نه دلقك كه بعضيها رو شاد كنه ، همون هشت سال كه دلقك انتخاب شد ، براي كل تاريخمون كافيه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
چرا من نمیتونم به نظرات + و _ بدهم ایراد از سایت شماست یا آی پی بنده بسته شده؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین