کد خبر: ۳۶۳۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

احداث 6 دوربرگردان در محورهای مازندران

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران از اتمام عملیات اجرایی احداث 6 دوربرگردان در محورهای اصلی این استان در سال گذشته خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، علی‌اکبر ییلاقی گفت: ایمن‌سازی محورهای اصلی، فرعی، روستایی و ... یکی از برنامه‌های مهم و اساسی این اداره‌کل بوده که برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده‌ای و حفظ جان مردم در سفرها و رانندگی انجام می‌گیرد.

وی اظهار کرد: این اداره‌کل در سال گذشته عملیات اجرایی احداث 6 دستگاه دوربرگردان در محورهای پرتردد ساری ـ خزرآباد، بابل ـ قائم‌شهر و بابل ـ آمل را به اتمام رساند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه این دوربرگردان‌ها به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر تردد در محورهای پرترافیک به اجرا درمی‌آید، افزود: 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و اتمام این دوربرگردان‌ها هزینه شده است.

وی درباره مزیت‌های ایجاد دوربرگردان در سطح محورهای استان، گفت: در زمینه ایجاد افزایش ایمنی در محورهای استان بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه در پارامترهای سازه‌ای ایمن‌سازی بریدگی‌ها به روش اجرای دوربرگردان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین