کد خبر: ۳۶۴۸۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

توضیحات بیمارستان میلاد درباره خودکشی یک بیمار

دوروز گذشته مرد میانسالی که بعلت درمان به بیمارستان میلاد مراجعه کرده بود خود را از طبقه اول اورژانس به طبقات زیرهمکف پرتاب و خودکشی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : رحمتی مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد در گفت‌و‌گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق رخ داده است اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.

رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.

مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد افزود: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.

وی در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.

این در حالی است که برادرزاده این بیمار در تماسی با ایسنا مدعی شد: عمویم دچار درد شکمی شدید شده بود و در بوئین زهرا درمانش به خوبی انجام نشد و به همین خاطر به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کرد اما چون اعتبار دفترچه بیمه‌اش تمام شده بود از او طلب 300 هزار تومان پول کرده بودند و علی رغم آنکه بستگان ما در مسیر بودند تا پول برسانند بیمارستان از بستری وی ممانعت کردند.

وی اظهار کرد: هنوز مشخص نیست علت افتادن او به پایین خودکشی بوده یا چیز دیگری، اما اکنون در وضعیت خوبی به سر نمی برد و درکماست .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
با سلام . من هم سرو کارم به این بیمارستان افتاده رفتار و طرز برخورد این پرسنل بیمارستان بسیار بسیار بد و بی ادبانه هستش . بسیار بی مدیریت و هرکی هرکی هستش . کلا ادم از رفتن به این بیمارستان پشیمون میشه.
کارشناس اورژانس بازنشسته
|
United States of America
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
در دردهای شدید برای پیشگیری از شوک درد حتی اگر علایم معاینه جراحی ضعیف شود ، مجاز است مسکن
در اورژانس بزنیم ، در شوک درد تصمیم گیری غیر مغزی می شود ، بخاطر همین همراهی بیمار اهمیت حیاتی دارد. این هشدار جهت نصب در اتاق تریاژ یا پزشک اورژانش پیشنهاد می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
برخوردهای کادر بیمارستان میلاد افتضاح است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین