کد خبر: ۳۶۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۰۹:۳۶
به انتخاب سر دبيران رسانه هاي ورزشي

عماد رضا بهترين بازيکن، امير آبادي بازيکن اخلاق هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال

آفتاب‌‌نیوز : در نظرخواهي گزينش مرد برتر هفته، كه با مشاركت سر دبيران روزنامه‌هاي ورزشي و سرويس ورزشي خبرگزاري‌ها صورت گرفت، عماد رضا بازيكن تيم فولا خوزستان به اتفاق آراء برترين بازيكن هفته هفدهم ليگ برتر انتخاب شد.
همچنين از اين هفته برترين و بهترين بازيکني که حرکت جوانمردانه در زمين مسابقه انجام داده است نيز برگزيده خواهد شد که امير آبادي بازيکن تيم فوتبال استقلال اهواز به دليل پذيرفتن اخراج خود در ديدار با پاس که مصداق يک حرکت جوانمردانه است به عنوان بازيکني که حرکت جوانمردانه اي را انجام داده است ، معرفي خواهد شد.
گفتني است ، بر اساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده هر هفته بازيكن برتر در يكي از روزنامه‌ها يا خبرگزاري‌ها حضور يافته و جايزه‌ي خود را كه از سوي شركت فينال «توليد كننده‌ي CD» در ايران اهداء مي‌شود ، دريافت مي‌كند.
در ادامه اين مراسم مهدي امير آبادي بازيکن اخلاق هفته ، جايزه خود را از سردار آجورلو ، رييس هيات مديره خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) دريافت کرد.
از سردار آجورلو با اشاره به بازي جوانمردانه امير آبادي گفت : امير آبادي يکي از با اخلاق ترين بازيکنان فوتبال ايران است که اميدوار هستم در تيم ملي کشور مان حضور داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین