کد خبر: ۳۶۵۹۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

علم الهدی: پلیس می‌خواهد مقابل فسق و فجور اتومبیل‌ها را بگیرد/ دختر دانشجوی ناهنجار را نباید به دانشگاه راه داد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: آپارتاید جنسی، بی حجابی است، اینکه یک بی حجاب می‌خواهد خود را ملعبه جنسی یک مشت افراد قرار دهد این آپارتاید جنسی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با اشاره به اینکه اسلام ناب از نگاه امام اسلام انقلابی است گفت: اسلام ناب اسلامی است که انقلاب در آن است و کسی که اسلام انقلابی را قبول ندارد، اسلام آمریکایی را قبول دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: هر چه ناهنجاری در دانشگاه افزایش می‌یابد به همان میزان فرآورده‌های علمی ما نیز دچار تنزل می‌شود، امروز در رتبه 20 و 30 علمی هستیم و این بخاطر ناهنجاری فضای دانشگاه است، به رئیس دانشگاهی عرض کردم شما مدیر یک معبد هستید، شما مدیر یک عبادتگاه هستید و اینجا باید انسان ساخته شود و چرا اجازه می‌دهید اینجا مرکز فسق و فجور باشد، امروز دانشگاه‌های تهران این کار را کرده‌اند که یک دختر دانشجوی ناهنجار به دانشگاه راه داده نشود.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: گفتیم این کار را در مشهد هم انجام دهید، اما این کار صورت نگرفت، بنده 23 سال موفق‌ترین دانشگاه‌های کشور را مدیریت کردم و با محیط آکادمیک نا آشنا نیستم، در دانشگاه دانشجو معصوم و بی گناه است.

وی گفت: دشمن چشم طمع به محیط دانشگاه دارد و میدان دانشگاه را برای تهاجم فرهنگی خود انتخاب کرده است. مراقب باشید تبدیل به عمله جریان‌های انحرافی بیرون دانشگاه نشوید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آپارتاید جنسی، بی حجابی است، اینکه یک بی حجاب می‌خواهد خود را ملعبه جنسی یک مشت افراد قرار دهد این آپارتاید جنسی است. شما به این نکته توجه کنید که این روایت مربوط به پیامبر است که در کتاب وسایل الشیعه حدیثی آمده مبنی بر اینکه چه خواهد شد وضع زمان شما که زنان و جوانان فاسد شوند و شما امر به معروف نکنید؟

به گزارش تسنیم،  آیت الله علم الهدی افزود: جریان نیروی انتظامی غیرتمند دینی گفته می‌خواهم مقابل فسق و فجور اتومبیل‌ها را بگیرم و آقای مسئول می‌گوید چرا می‌خواهید این کار را بکنید و این همان فرموده پیامبر است که معروف را منکر ببینیم. گفته‌اند این کار، سرکشی در کار و زندگی خصوصی مردم است. مگر مردم در پارک‌هاو اتومبیل‌ها زندگی می‌کنند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
مردم خودشون انتخاب میکنن.... نمیتونید واسه ما تصمیم بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
ايشان بهتر است دانشگاه را به أصلش بسپارد
حسین
|
United States of America
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
0
سلام. دانشگاه مظهر پاکی است نه ناهنجاری
دانشگاه جای انسان ساختن است نه عمله
دانشگاه محلی برای رشد فرهنگی وفکری جامعه است
دانشگاه محل گفتگوست وخود میتواند از خود دفاع کند نیازی به قیم ندارد
دانشگاه ودانشگاهیان اگاهندبه خوب وبد وفریبخوردن جای دربینشان ندارد
دانشگاه مدافع حقوق ملت کشور ونظامشانندبوده هستند وخواهندبود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین