کد خبر: ۳۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۲۰

انتقاد امیر رضا خادم از ناکافی بودن بودجه فرهنگی

آفتاب‌‌نیوز : وی اظهار داشت: البته من نیز به مانند تمامی شما همکاران گرامی و هیات محترم دولت و به طور اخص سازمان مدیریت و برنامه ریزی از کمبود اعتبارات و محدودیت های منابع مالی و شورای کار برای جلب رضایت همه دستگاه ها در بخش های مختلف مطلع هستم. 

خادم تصریح کرد: «آری از فرهنگ سخن می گویم/ از حوزه ای که در زمان نیاز به نگاهی مهربانانه و عمیق/ به نظر بستر سازی و هدف گذاری برای آینده/ با بی مهری و بی توجهی های غیر قابل باور روبرو می گردد./ اما در زمانی که نیازمند به بهره وری از آن هستیم/، چون کوچکترین خطایی در مسیر حرکت روان آن مشاهده می کنیم مورد بی رحمانه ترین انتقادات خویش قرارش می دهیم». 

وی در پایان تاکید کرد: به نمایندگی از جامعه فرهنگی و فعالان بی ادعای عرصه فرهنگ کشور موظفیم سخن مظلومانه این بخش آینده ساز و ذی قیمت کشورمان را به گوش همه تصمیم گیران و تصمیم سازان این کشور فرهنگی، اسلامی و باستانی برسانم. به امید آنکه در حدی هر چند ناچیز در جایگاهی که نام آن خانه ملت است و به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابله با تهاجمات و شبیه خون های فرهنگی شاهد نگاهی مهربانانه تر به فرهنگ این کشور که دنیایی در حال برنامه ریزی برای نفوذ بدون خونریزی و بی سرو صدا را به دورن آن هستند باشیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین