کد خبر: ۳۶۶۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

حاشیه‌های نشست فراكسیون امید/ حضور 18منتخب زن+تصاویر

نخستین نشست هم اندیشی فراكسیون امید كه از ساعتی پیش در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با حضور منتخبان مجلس دهم آغاز به كار كرده است با حاشیه هایی ازجمله حضور تمامی 18 منتخب زن همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی كه آرای وی ابطال شده یكی از شركت كنندگان در این نشست است.

وی در این نشست هم اندیشی با بسیاری از منتخبان زن دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به گفت و گو پرداخت.

**شهربانو امانی ، الهه كولایی از نمایندگان ادوار ششم و آذرمنصوری فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در این نشست حضور دارند.

**محمد رضا عارف، غلامرضا تاجگردون، علی مطهری، مصطفی كواكبیان، الیاس حضرتی و علیرضا محجوب از چهره های شاخص در این نشست هستند.

** در این مراسم محمدرضا عارف درمورد پیام ها و پیامدهای انتخابات مجلس دهم، الیاس حضرتی درباره طرح تاسیس فراكسیون امید صحبت كردند و پس از آن از پیش نویس این اساسنامه رونمایی شد.

** در ادامه این نشست قرار است محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درمورد برجام، فرصت ها و چالش های كشور، علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی پیرامون اقتصاد مقاومتی و سیاست های مالی و پولی، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده پیرامون انتظارات زنان و مجلس دهم و حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری پیرامون مناسبات دولت و مجلس دهم سخنرانی كنند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری نیز پیرامون راهبردها و دستاوردهای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم سخنرانی می كند. 

** در این نشست تا زمان ارسال این خبر 153 منتخب مجلس آینده حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین