کد خبر: ۳۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

حضور بنزما در یک ویدیو جنجالی

مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید در ویدیوی جنجالی خواننده رپ فرانسوی شرکت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کریم بنزما در آخرین ویدیو کلیپ «بوبا» خواننده رپ فرانسوی حاضر شد. در این ویدیو کلیپ مواد، بسته‌های پول و مردان نقابدار با اسلحه دیده می‌شود.

در این ویدیو کلیپ حمله‌های پایین شهر و رفتار نادرست مجرمان محله‌های دور افتاده‌ای که بنزما در آن بزرگ شده است به تصویر کشیده است.

در این مکان‌ها، مهاجرت، مواد، دسته‌های جنایتکاران و خشونت دیده می‌شود. به جز بنزما، کورازاوا، مهاجم فرانسوی پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من حضور یافته است.

درست است که مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید تنها لحظاتی در این ویدیو حاضر است و در بخش اول حاضر است و با عناصر جنجالی در ارتباط نبود اما در چند ثانیه اول تصاویر توده بلیت‌ها، هفت تیر، تفنگ ساچمه‌ای و پخش نوعی مواد دیده می‌شود.

دوستی‌های خطرناک بنزما

به نظر می‌رسد بازیکن ر‌ئال‌ ماد‌رید پس از متهم شدن به همکاری با اخاذان در قضیه متیو والبوئنا، قصد ندارد روش خود را تغییر دهد و دوباره به دوستی‌های این چنینی خود ادامه می‌دهد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری برای مهاجم فرانسوی خواهد شد. او یک ماه پیش از حضور در تیم ‌ملی در بازی‌های ریو 2016 فرانسه محروم شد.

رییس فدراسیون درباره این بازیکن در دسامبر سال گذشته گفت: بنزما در محله خاصی رشد پیدا کرده است به دوستانش تغییر پیدا نخواهند کرد. یک ماه بعد بنزما ویدیویی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که در آن در حضور دوستانش بدون کمربند رانندگی می‌کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین