کد خبر: ۳۶۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۱۰

تظاهرات همجنس بازان جهان بر ضد ایران

آفتاب‌‌نیوز :  پس از اعدام دو جوان بيست ساله در مشهد به جرم لواط و سروصداي فرواني كه از اين اقدام، در دنياي غرب برپا شد، قاره آمريكا، هيچ‌گونه موضعي درباره اين اعدام‌ها در پيش نگرفت. با اين حال، اكنون آنان مي‌گويند كه احمدي‌نژاد قصد دارد از سه روش اعدام براي همجنس‌بازان استفاده كند.

همجنس‌بازان آمريكا در بيانيه خود ادعا كرده‌اند: پليس ايران از طريق يك حمله اينترنتي، يك گروه همجنس‌باز را كشف كرد. در اين اقدام، فردي به نام «امير» 22 ساله كه اكنون در تركيه است و چندين ماه هم در ايران زنداني بوده با نوشته‌هايي، شدت عمليات ضدهمجنس‌بازي در ايران را به آنان نشان داده است.

امير ابتدا در يك پارتي خصوصي توسط پليس دستگير شد، ولي به علت اين‌كه مدارك مستندي در مورد داشتن رابطه همجنس‌بازي در آن مهماني نبود، آزاد شد. اما پس از آن، او قرار ملاقاتي با يك همجنس‌باز كه در چت‌روم ياهو يافته بود، گذاشت و در اين رابطه دستگير شد.

او گفت: پس از دستگيري، من انكار كردم كه همجنس‌باز هستم، اما آنان عكس‌هاي من و همچنين پرينت يكي از نوشته‌هايم در موقع چت كردن را به من نشان دادند. من به زندان آمدم و آنجا تعداد زيادي از همجنس‌بازان در زندان بودند.

سازمان «U.S.LGBT» از سازمان‌هاي مادر و اساسي حقوق همجنس‌بازان و سازمان ملي همجنس‌بازان، قصد جمع كردن پول و همچنين تبليغات گسترده در مورد وضعيت همجنس‌بازان ايراني را دارند و مي‌خواهند تظاهراتي را در سراسر دنيا و در مقابل سفارتخانه‌هاي ايران انجام دهند.







نظرات و پیشنهادها:
آدرس پست الکترونيکي :











بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین