کد خبر: ۳۶۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

شکست وستهام و چلسی در لیگ جزیره

با شکست وستهام و چلسی رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر ادامه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادامه یافت. دیدارهایی که با قهرمانی لسترسیتی تشریفاتی است و رقابت تنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و فرار از منطقه سقوط است.

در یکی از دیدارهای برگزارشده وستهام تیم ششم جدول که امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود بد موقعی شکست خورد و در خانه با نتیجه 4 بر یک برابر سوانزی باخت. در این دیدار کی سئونگ یئونگ، وین روتلج، آندره آیو و بافه تومبی گومیس برای سوانزی گلزنی کردند و کینگزلی گل به خودی زد تا وستهام یکی از گل های خورده را پاسخ دهد. با این نتیجه رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برابر وستهام به پایان رسید و این تیم باید امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا باشد.

در دیگر دیدار ساندرلند که برای فرار از سقوط به دسته پایین تر تلاش می‌کرد در خانه با نتیجه 3 بر 2 چلسی را شکست داد. در این دیدار دیگو کاستا و نمانیا ماتیچ در نیمه نخست برای چلسی گلزنی کردند و وهبی خضری در نیمه نخست با شوتی دیدنی دروازه کورتوا را باز کرد. در نیمه دوم نیز اشتباه جان تری باعث شد تا بورینی گل دوم را به ثمر برساند و در ادامه جرمن دفو روی غفلت خط دفاع چلسی گل سوم را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر 2 ساندرلند به پایان برسد تا ضعف خط دفاع چلسی در این فصل بیش از پیش نمایان شود و نشان داده شود که آنتونیو کونته کار سختی برای ترمیم آن در فصل جدید دارد.

به گزارش ایسنا، دیدار استون ویلای از پیش سقوط کرده و نیوکاسل با تساوی بدون گل به پایان رسید و استوک سیتی با نتیجه 2 بر یک برابر کریستال پالاس شکست خورد.

در ادامه لسترسیتی که قهرمانی خود را قطعی کرده است برابر اورتون دیدار خواهد کرد و فردا در دیداری حساس منچسترسیتی برابر آرسنال به میدان خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین