کد خبر: ۳۶۶۲۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴

در همایش نیمه‌علنی اصولگرایان چه گذشت؟+تصاویر

همایش "فراکسیون فراگیر" عصر امروز (شنبه 18 اردیبهشت) به ریاست آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در محل مجلس قدیم برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این نشست ابتدا به صورت غیر علنی و بدون حضور خبرنگاران با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی آغاز شد. پس از آن درها برای خبرنگاران باز شده و علی لاریجانی رییس مجلس به سخنرانی پرداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنان خود با تاکید بر لزوم داشتن روحیه انقلابی در بین افراد به خصوص مسئولان گفت:‌ ما نیازی به گروه‌های سیاسی بیرون نداریم که بخواهد خودشان را در مجلس بیندازند، در مجلس افراد نخبه‌ای هستند و پس دیگر چه نیازی به پدربزرگ‌های سیاسی بیرون داریم؟

وی خطاب به منتخبان اظهار کرد: شما افراد نخبه هستید. پس چه نیازی به پدربزرگ‌های سیاسی بیرون داریم که به ما چیز یاد بدهند. شما افراد بالغ هستید و امروز در صحنه ایران مهم آن است که به این نتیجه برسیم که انقلاب حرکت ریشه‌ای و مبنایی است و روحیه انقلابی لازم است .

علیرضا یوسفیان ملا منتخب مجلس دهم نیز بعد از پایان جلسه فراکسیون فراگیر گفت که181 منتخب برای عضویت در فراکسیون فراگیر و ریاست علی لاریجانی اعلام آمادگی‌ کرده‌اند.

وی پشت تریبون تاکید کرد که هدف این جلسه فقط برای ریاست علی لاریجانی بوده و جلسه فردا با حضور تمامی منتخبان و در ادامه جلسه هم اندیشی صبح برگزار می‌شود.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس در گفت‌وگو با ایسنا اصلی‌ترین پیام نشست فراگیر منتخبان مجلس دهم را تاکید بر ریاست‌ علی لاریجانی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به ایسنا گفت: معتقدم صحبت کردن از ریاست مجلس آینده در شرایط فعلی زود است و این موضوع به صورت روشن در این جلسه مطرح نشد و باید صبر کرد تا فراکسیون واحد اصولگرایان اعلام موجودیت کند.

علاءالدین بروجردی نیز تاکید کرد: هرچند که شاکله جلسه فراگیر منتخبان مجلس دهم را اصولگرایان تشکیل دادند اما این جلسه مختص اصولگرایان نبود و در این نشست اعتدالیون و اصلاح طلبان نیز حضور داشتند.

وی همچنین گفت: جلسه امروز و حضور اکثریت قاطع نمایندگان اصولگرا در آن ریاست آقای لاریجانی در مجلس آینده را محرز کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
6
چقدر افسرده و بی نشاط
جانباز ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
0
ببخشید مگه لاریجانی اصول گراست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
1
اینجا ماتم سرا هستش ؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر بعضی ها غمگین هستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین