کد خبر: ۳۶۶۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲

مولاوردی: مردم ایران به افراط‌گرایی نه گفتند

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با تاکید بر اینکه انتخابات دولت و مجلس امید را به کشور باز گرداند گفت: تعامل دولت با مجلس نهم بسیاری از سوء تفاهمات را برطرف کرد و امیدوارم در مجلس دهم تعاملات به حداکثر و تقابلات به حداقل برسد تا بتوانیم با تعامل مجلس و دولت برنامه ها را پیش ببریم .
آفتاب‌‌نیوز :
شهیندخت مولاوردی روز شنبه در نشست هم اندیشی منتخبین فراکسیون امید در محل مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری افزود: انتخابات هفت اسفند مجلس پیام های متعددی را به دنیا مخابره کرد ، نخستین پیام این انتخابات ترمیم سرمایه اجتماعی کشورمان بود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات 92 و مجلس دهم امید را به کشور بازگرداند گفت : حضور پرشور زنان در مرحله ثبت نام و همچنین انتخاب آنان نشانه اعتماد به نفس زنان است.

مولاوردی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد زنان ما در ابعاد مختلف توانمندی و تحصیلات عالیه پیدا کرده اند و ما در انتخابات مجلس شاهد افزایش دو برابری زنان مجلس از سه درصد به شش درصد بودیم.

وی تاکید کرد: مردم ایران با رای خود به رویه ها و روش های مبتنی بر افراط گرایی نه گفتند و نشان دادند که از وضعیت موجود رضایت ندارند و نمی خواهند که تنش ها و درگیری ها ادامه یابد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری تاکید کرد: ما از ابتدای دولت دهم به بررسی وضعیت زنان و خانواده پرداختیم و با توجه به اعتقادی که داشتیم به تدوین اطلس زنان و آسیب شناسی وضعیت آنان پرداختیم.

وی تاکید کرد: ما اخیرا یافته های پروژه هایی را که سفارش داده ایم را به هیات دولت ارائه کردیم که یافته های ما مربوط به هشت مرکز استان است و جامعه آماری ما دو هزار و 90 نفر را شامل می شود.

به گزارش ایرنا، مولاوردی خاطرنشان کرد: بر اساس این آمارها مهم ترین مشکلات زنان تبعیض ، بیکاری و عدم امنیت اجتماعی بود و آنان در این راستا از دولت و مجلس انتظاراتی داشتند.

وی تاکید کرد: تلاش داریم با تعامل مجلس و دولت در زمینه تصویب طرح های پیشنهادی گام برداریم و در این زمینه زنان مسوولیت سنگین تری دارند.

معاون رئیس جمهور در پایان پیشنهاد کرد: نام فراکسیون زنان مجلس به فراکسیون امور زنان و خانواده تغییر یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین