کد خبر: ۳۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

بررسی طرح گشت‌های نامحسوس در شورای امنیت و شورای اجتماعی کشور

وزیر کشور از بررسی طرح گشت‌های نامحسوس پلیس در شورای امنیت و شورای اجتماعی کشور خبر داد و در عین حال به دستگاه‌هایی اشاره کرد که در این زمینه دارای مسوولیت هستند.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه فرماندهان نیروی انتظامی که صبح امروز در مقر مرکزی پلیس برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره گشت‌های نامحسوس پلیس امنیت اخلاقی، خاطرنشان کرد: این موضوع آنطور که گفته شد نبوده و قرار بود که از نیروهای آماده استراحتی برای حوزه‌هایی چون سرقت، اخاذی، درگیری و... بهره‌مند شویم اما تنها به حوزه حجاب و عفاف توجه شده و تمرکزها بر روی این یک مورد قرار گرفت در حالی که این طرح ابعاد گسترده‌ای دارد و در تمام بخش‌ها مسوولیت وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ناجا در حوزه خیابان مسوول است، گفت: اما در حوزه عفاف و حجاب دستگاه‌های دیگری نیز مسوولیت دارند و این یک طرح بین بخشی است که هر بخش باید وظایف مربوط به خود را انجام دهد و در عین بین مسوولیت نیروی انتظامی در خیابان است.

وزیر کشور ادامه داد: برای اثرگذاری بیشتر این طرح درخواست دادیم این موضوع در شورای امنیت و شورای اجتماعی کشور نیز بررسی شود تا نتایج بهتری از آن حاصل شود.

رحمانی‌فضلی درباره وضعیت نمایشگاه بین‌المللی تهران در خیابان سئول نیز گفت: مسوول این نمایشگاه من نیستم اما اینکه چنین موقعیتی باعث افزایش حجم ترافیک شود، با آن موافق نیستیم و امیدواریم محل نمایشگاه‌ها به گونه‌ای باشد که چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

وی درباره قاچاق موادمخدر به وسیله منجقیل از سوی دیگر مرز به داخل کشور نیز گفت: این اتفاق پیش‌تر رخ داده است اما ابعاد آن کلان نیست. مرزبانی ناجا همیشه در مرزها مستقر بوده و این موارد را رصد می‌کنند.

وزیر کشور درباره برگزاری مراسم مختلط در باغ‌های حاشیه شهرها نیز گفت: قانون محدودیت زمانی و مکانی ندارد و در تمام کشور یکسان است. ناجا با هرگونه مورد تخلف و خلاف قانون برخورد می‌کند و این موضوع محدود به نقطه خاصی نیست.

رحمانی‌فضلی درباره درگیری‌های قومی نیز اظهار کرد: در کشور درگیری قومی نداریم اما برخی از اتفاقات در جاهایی رخ می‌دهد که چند قوم در آن ساکن هستند این اتفاقات امنیتی نیست اما نمی‌توان به آن درگیری قومی و قبیله‌ای نیز گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین