کد خبر: ۳۶۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۱۰

احمدی نژاد : کسانی در صحنه انقلاب حاضرند، خط نواب را دنبال کنند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری"مهر"، احمدی نژاد دوشنبه شب در دیدار خانواده شهید نواب صفوی و اعضای ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد شهادت وی اظهار داشت: با اشاره به اینکه تجلی خودباوری و اسلام مداری در نواب صفوی موجب شده بود زرق و برق دنیای مادی کمترین تاثیری بر وی نداشته باشد.
وی افزود: نواب صفوی تا پای جان بر سر اهداف متعالی خود ایستادگی کرد و سرسوزنی کوتاه نیامد و امروز نیز بدلیل اینکه تفکری از جنس نور داشت، همچنان زنده است حتی اگر کسانی بخواهند نقش او را در تاریخ با چشم پوشی بر واقعیت ها محو کنند.
رییس جمهور مظلومیت شهید نواب صفوی طی سالهای گذشته را یاد آور شد و افزود: نواب صفوی همانگونه که درملی شدن صنعت نفت نقش موثر و اساسی داشت ، در عرصه فرهنگ اسلامی در کشور نیز با هدف زنده نگه داشتن اسلام تاثیر بسزایی داشت.
احمدی نژاد با بیان اینکه امروز می توانیم نواب صفوی را به عنوان یک انسان نمونه به نسل آینده معرفی کنیم، گفت: همیشه دستهای مکار و وابسته دنبال این بوده و هستند که او و امثال او را محو کنند. آنهایی که به نام مبارزه و ازادی خواهی و ملی گرایی او را بر نمی تافتند هنگامی که در برابر ایمان و پاکی ایشان احساس حقارت کردند،در مقابلش ایستادند.
احمدی نژاد تاکید کرد: دنیا باید بداند که خط انقلاب همان مسیری است که شهید نواب صفوی دنبال کرد و اکنون کسانی در صحنه انقلاب حاضرند که خط نواب را دنبال می کنند.
احمدی نژاد با اشاره به خصایص مردان بزرگ و تصمیمات و حرکات آنها که موجب تغییر و تحول در افکار و جامعه می شود گفت: تصمیمات هدفمند و اساسی شهید نواب صفوی دارای ارزشی بود که اثر آن از مجاهدت چندین لشکر بیشتر است.
احمدی نژاد برگزاری پنجاهمین سالگرد شهادت نواب صفوی را حرکتی مبارک و ارزنده خواند که موجب تقویت اهداف اسلامی بویژه در مدیران و مسوولان می شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین