کد خبر: ۳۶۶۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

کیانوش رستمی: برای المپیک روی خیلی چیزها پا گذاشتم

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: شاید اردوی اردبیل خیلی خوش بگذرد، اما روی خیلی چیزها پا گذاشتم و صلاح دیدم در تهران بمانم و تمرین کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
درباره‌ی علت نرفتن خود به همراه تیم ملی وزنه‌برداری به اردبیل، بیان کرد: تمرینات من خاص و ویژه است. سعی کردم با فدراسیون هماهنگ کنم و رییس فدراسیون نیز به حرفهای من احترام گذاشت. من همیشه برنامه هایم را با آقای مرادی در میان می گذارم و او نیز صلاح دید در تهران بمانم. از طرفی امکانات ورزشی تهران کامل است اما در شهر دیگر فقط تخته وزنه برداری در سالن داریم. سالن بدنسازی و سالن تمرین دور از یکدیگر هستند و اگر بخواهیم بلافاصله بعد از تمرین وزنه برداری، کار بدنسازی انجام دهیم بدن سرد می شود.

او در مورد اینکه اکنون از امکاناتی مثل ماساژور و فیزیوتراپ برخوردار است، گفت: همه موارد برای ما فراهم شده است، تیم جوانان نیز تهران است و من تمرینات خود را در کنار آنها انجام می دهم. حتی اگر تیم جوانان هم نبود، مسلما برای من ماساژور و فیزیوتراپ می آوردند و تمام این کار ها را انجام می دادند.

رستمی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کند تغییر محل تمرین می تواند برای روحیه اش خوب باشد، تصریح کرد: من چون شخصی تمرین می کنم، صلاح می دانم در تهران بمانم و تمرین کنم تا در المپیک به هدفی که دارم برسم. بر این اساس نیز باید بر روی خیلی چیزها پا بگذارم. شاید اردوی اردبیل خیلی خوش بگذرد. وزنه برداران آب و هوا عوض کنند، سرعین بروند و تفریح کنند، ولی من روی تمام این مسائل پا گذاشتم و هدفم برایم جلوتر از این موارد قرار دارد.

نایب قهرمان وزنه برداری جهان درباره ی اینکه در جام فجر شرکت خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: بله. در جام فجر شرکت می کنم، رییس فدراسیون از من خواست در مسابقات شرکت کنم. البته این مسابقه بین المللی در ایران برگزار می شود بنابراین باید به احترام پرچم کشورمان با اقتدار وزنه بزنیم.

به گزارش ایسنا، وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم ایران در مورد شکسته شدن غیر رسمی رکورد دو ضرب و مجموع جهان توسط وزنه بردار چینی، گفت: عیبی ندارد، امیدوارم رقبایم قوی بیایند. اگر قوی نباشند مسابقات جذابیت و لذتی برای تماشا کردن ندارد. مسلما هرچه سطح مسابقات بالاتر باشد، رقابت زیباتر است.

او در پایان گفت: می خواهم از مدیر برنامه هایم محمد فخاری تشکر کنم که به من کمک کرد تا با خیال راحت تمرین کنم. او تمام کارهای من را انجام می دهد و اگر نبود شاید شرایط برای من خیلی فرق می کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین