کد خبر: ۳۶۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

اتلتیکو جا زد/رقابت بارسلونا و رئال برای قهرمانی در هفته پایانی لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا با برتری 5 بر صفر در داربی کاتالان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد. رئال مادرید نیز در خانه، والنسیا را به سختی شکست داد. اما اتلتیکومادرید متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز : هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی رقابت‌های لالیگا با برگزاری 10 دیدار به صورت همزنان در اسپانیا دنبال شد که در یکی از دیدارهای این هفته بارسلونا در داربی شهر کاتالان مشکلی برای شکست دادن اسپانیول، همشهری خود نداشته باشد و با برتری قاطع 5 بر صفر به یک قدمی کسب جام برسد. در این دیدار لیونل مسی خیلی زود توانست برای تیمش گلزنی کند و با گلی زیبا که یکی از زیباترین گل‌های این هفته فوتبال اروپا بود اسپانیول را کنار زد. در همان نیمه نخست راکیتیچ باز هم برای بارسلونا گل زد که داور این گل را آفساید اعلام کرد که تصاویر تلویزیونی نیز صحت تصمیم داور را تایید کرد.

در نیمه دوم بارسلونا اختلاف خود را بیشتر کرد و با حضور قدرتمند در خط حمله 4 بار دیگر دروازه حریف خود را باز کرد. لوئیس سوارس که به احتمال زیاد آقای گل لالیگا می‌شود، دو بار پی در پی برای تیمش گل زد. در ادامه نوبت به بازیکنان برزیلی بارسلونا رسید تا آنها نیز در این برد نقش داشته باشند و رافینیا و نیمار دیگر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 5 بر صفر بارسلونا به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید نیز در خانه در حالی برابر والنسیا به میدان رفت که باید خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آماده کند. شاگردان زیدان توانستند با برتری 3 بر 2 در خانه مانع قهرمانی بارسلونا شوند. کریستیانو رونالدو دو بار برای رئال گلزنی کرد تا نشان دهد به فرم خوب خود بازگشته است. کریم بنزما نیز دیگر گل رئال را به ثمر رساند. گومس و مروه نو برای والنسیایی گلزنی کردند که در دقایق پایانی 10 نفره شد و با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.

اما اتلتیکومادرید دیگر فینالیست لیگ قهرمانان یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها با شکست برابر لوانته از قهرمانی دست شست. هرچند تورس خیلی زود برای این تیم در دقیقه 2 گلزنی کرد ولی دو گل از روسی و ویکتور باعث شد شکستی دیگر در پرونده اتلتیکو ثبت شود تا این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی در لالیگا نداشته باشد و تنها امیدوار است بتواند به رتبه دوم برسد که بعید است و باید اتلتیکو را تیم سوم این فصل لالیگا بدانیم.

در دیگر دیدارها بیلبائو در زمین لاس پالماس به تساوی بدون گل رسید. سویا فینالیست لیگ اروپا که با تیم دوم خود در زمین حاضر شده بود برابر گرانادا با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و لاکرونیا نیز با دو گل ویارئال را شکست داد.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب در هفته پایانی لالیگا، رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای قهرمانی وجود خواهد داشت. در صورتی که بارسلونا متوقف شود و شکست بخورد و رئال در بازی همزمان به برتری برسد رئال به قهرمانی خواهد رسید در غیر این صورت بارسلونا را باید قهرمان این فصل لیگا دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین