کد خبر: ۳۶۶۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

افراد پر سفر و حرفه‌ای چطور سفر می کنند؟

دنیای امروز، دنیای دیجیتال است و رفتارهای آنلاین بین مردم روز به روز در حال افزایش است. می‌توان گفت دستاوردهای تکنولوژی نیز آنقدر رو به گسترش هستند که بتوانند فعالیت‌های روزمره‌ی ما را منطبق با نیازهای‌مان به شکلی آسان درآورند.
آفتاب‌‌نیوز : دنیای امروز، دنیای دیجیتال است و رفتارهای آنلاین بین مردم روز به روز در حال افزایش است. می‌توان گفت دستاوردهای تکنولوژی نیز آنقدر رو به گسترش هستند که بتوانند فعالیت‌های روزمره‌ی ما را منطبق با نیازهای‌مان به شکلی آسان درآورند.

سفر نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مهم‌ترین نیازهای سفر، خرید بلیط هواپیما است. حال اگر شما یک فرد پر مشغله و پر سفر باشید که زمان کافی نیز برای خرید بلیط هواپیما آن هم به صورت حضوری نداشته باشید، بهترین روش برای شما خرید اینترنتی بلیط هواپیما است.
 می‌توان گفت مهم‌ترین برتری خرید آنلاین بلیط، ابتکار عمل است؛ چرا که به‌جای سر و کله زدن با کارمند آژانس‌های مسافرتی، خود هرقدر بخواهید پروازها و ایرلاین‌ها را بالا و پایین می‌کنید و پرواز مناسب را در همان ساعت و تاریخی که برای‌تان مناسب است، پیدا می‌کنید.

یکی از مهم‌ترین برتری‌های خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری، این است که لازم نیست وقت و انرژی زیادی تلف کنید. خرید اینترنتی بلیط، شما را از هدر دادن زمان قبل از سفر رها می‌کند. قدرت تحقیق و جست‌وجوی شخصی را با موتور جستجوی یک سیستم آنلاین کامپیوتری مقایسه کنید! اگر خیلی زمان صرف کنید و انرژی بگذارید، شاید درنهایت از چهار یا پنج‌ آژانس خدمات مسافرتی اطلاعات بگیرید. اما سیستم آنلاین جست‌وجوی بلیط هواپیما، تمام ایرلاین‌ها و پروازهای داخلی را بررسی می‌کند و فهرستی به شما نمایش می‌دهد که خودتان هیچ‌وقت در شیوه‌ی حضوری خرید بلیط هواپیما توان تهیه‌ی آن را ندارید.

 تصور کنید سفری فوری پیش آمده و زمان کافی برای مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی ندارید، بهترین روش در چنین موقع، خرید اینترنتی بلیط هواپیما است. چرا که بدون این‌که نیاز باشد حتی از خانه خارج شوید بلیط خود را تهیه می‌کنید و راهی سفر می‌شوید. سامانه‌ی علی‌بابا دات آی آر یک سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما است که دامنه‌ی بسیار وسیع و کاملی از پروازهای داخلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا قدرت انتخاب مشتری بالا باشد. این سامانه 100 درصد پروازهای تمامی ایرلاین‌های داخلی را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید به سادگی و کمتر از دو دقیقه بلیط خود را خریداری کنید.

افراد پر سفر و حرفه‌ای چطور سفر می کنند؟
 
 سامانه‌ی علی‌بابا محیط بسیار کاربرپسندی دارد و کاربران این سیستم به‌راحتی می‌توانند چه روی رایانه‌ی شخصی، چه لپ‌تاپ یا تلفن همراه به راحتی در این سامانه جست‌وجو و خرید کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز این سامانه استرداد آنلاین است. یعنی در هر صورت اگر شرایط سفر مهیا نشد یا نتوانستید پرواز کنید، بلیط را به صورت آنلاین پس دهید و سیستم مبلغ پرداختی شما را خیلی زود به حساب شما بازمی‌گرداند. از خصوصیات دیگر سامانه‌ی علی‌بابا داشتن آرشیو خرید‌های انجام شده توسط کاربر است؛ به این معنی که شما می‌توانید در این سیستم تمام خریدهای‌ انجام شده‌ی خود را به صورت آرشیوی در اختیار داشته باشید تا هروقت نیاز شد به آن مراجعه کنید.

از آنجایی که علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌ها است، امکان مقایسه را نیز برای کاربرانش فراهم کرده، به این صورت که کاربران این سامانه می‌توانند زمانی را صرف بررسی گزینه‌های مختلف کرده و مناسب با بودجه و زمان‌شان، مناسب‌ترین گزینه‌ی بلیط هواپیما را انتخاب کنند. در علی‌بابا دات آی‌آر هدف، احترام به حق انتخاب و سلیقه‌‌ی مشتری است. علی‌بابا خود را مشاور و همراهی برای مشتریانش می‌داند و باور دارد که یک ارتباط مدوام تنها با فروش به پایان نمی‌رسد و خدمات پشتیبانی نیز به همان میزان برای این مجموعه اهمیت دارد.

ساختار سایت بسیار آسان بوده و مخاطب را از ابتدا تا پایان روند خرید و نیز پیگیری آن همراهی می‌کند. به علاوه بخش‌های مختلف به‌گونه‌ای در این سایت طراحی شده‌اند تا تمامی سوالات احتمالی کاربران را پاسخ دهند.

با علی‌بابا هر کجا و هر زمان، با لپ‌تاپ یا موبایل می‌توانید مقدمات سفر بعدی خود را آماده کنید. می‌توانید همین حالا با ورود به www.alibaba.ir گزینه‌ها و امکانات مختلف این سامانه را مورد ارزیابی قرار دهید و از آخرین قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف مطلع شوید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شومینه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
بسیار عالی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین