کد خبر: ۳۶۶۸۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

مجتهد: ولیعهد عربستان معتاد به مواد مخدر است

مجتهد ٬ فعال مشهور سیاسی عربستانی و افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود در آخرین توییت خود از معتاد بودن محمد بن نایف ولیعهد و وزیر کشور عربستان به مواد مخدر پرده برداشت .
آفتاب‌‌نیوز : مجتهد در مجموعه ای از توییت های جدید خود در شبكه توییتر از برخی از واقعیت های مربوط به قاچاق مواد مخدر و رواج آن در عربستان و نقش افراد با نفوذ خاندان حاكم بر این كشور در این كار پرده برداشت.

به گزارش ایرنا، مجتهد افزود: سوداگران مرگ اصلی در عربستان ٬ افراد با نفوذی از آل سعود هستند كه از مصونیت خود در جهت وارد كردن و توزیع  مواد مخدر به عنوان یك تجارت تضمین شده با درآمد سرشار٬ سوء استفاده می كنند.

وی در ادامه نوشت: موارد اعلام شده از كشف و ضبط مواد مخدر در واقع 10 درصد از مجموع مواد مخدری را تشكیل می دهد كه به دلیل مصونیت افراد یاد شده و بهره مند بودن از حمایت های قوه قضائیه و رسانه های گروهی ٬ وارد كشور می شود و توزیع می گردد.

به گفته مجتهد٬ آمار محرمانه مربوط به وجود مواد مخدر در مدرسه ها ٬ دانشگاه ها ٬ ارتش ٬ گارد ملی ٬ وزارت كشور ٬ شهرها و روستاها ٬ نشان دهنده آینده تاریك از عربستان است.

وی تاكید كرد: نهادهای امنیتی به طور كلی و واحد مبارزه با مواد مخدر به طور خاص با مشكل حضور افرادی مواجه است كه از پست های خود سوءاستفاده كرده و به جای مبارزه با مواد مخدر٬ اقدام به قاچاق آن می كنند.

مجتهد افزود: افراد شرافتمند در میان كاركنان اداره گمرك و نیروهای مرزی و واحد مبارزه با مواد مخدر و نهادهای امنیتی كه مانعی بر سر راه افراد با نفوذ جهت قاچاق مواد مخدر محسوب می شوند ٬ در معرض توبیخ و جریمه و كنار گذاشته شدن از كار قرار دارند.

مجتهد در ادامه با اشاره به نامه سرگرد تركی الرشیدی افسر بازنشسته واحد مبارزه با مواد مخدر در خصوص وجود مافیای مواد مخدر در عربستان و ارتباط آن با محمد بن نایف ولیعهد عربستان گفت : منظور سرگرد تركی از مافیا ٬ گروهی از افراد صاحب نفوذ در رده های بالای وزارت كشور است كه در راس آنها سه نفر بسیار نزدیك به محمد بن نایف قرار دارند.

وی توضیح داد: اولین نفر بازوی راست بن نایف قبل از بازنشستگی بود و دومین نفر شخصیت بلندپایه ای در اداره امنیت عمومی كشور است و سومین نفر یكی از مسئولان بلندپایه واحد مبارزه با مواد مخدر بود كه به نهاد مهم دیگری انتقال یافته است.

مجتهد تاكید كرد: محمد بن نایف نه تنها در جریان فعالیت افراد یاد شده قرار دارد بلكه از نفوذ آنها برای ایجاد هماهنگی در زمینه قاچاق مواد مخدر و توزیع آن بهره می برد و خود شخصا مواد مخدر استعمال می كند و چه بسا موضوع را دنبال می كند تا بدین ترتیب سهم خود را تضمین كند و به اهداف خویش تحقق ببخشد زیرا او شخصا انواع گوناگونی از مواد مخدر را استعمال می كند.

این فعال سیاسی عربستانی در پایان نوشت : حمایت بن نایف از سران سوداگران مرگ در عربستان عجیب نیست زیرا خود او نیز به چند نوع مواد مخدر اعتیاد دارد و ما جزئیات استفاده از این نوع مواد مخدر توسط او را نیز می دانیم ؛ او حتی دو بار زمان زنده بودن پدرش در یكی از درمانگاه های خصوصی در اروپا برای ترك كردن اعتیاد خود بستری شد و پس از هر برا ترك كردن٬ بار دیگر استعمال مواد مخدر را از سر گرفت و بعید نیست او به زودی نیز نیاز به بستری شدن پیدا كند.

تاكنون ماهیت واقعی مجتهد مشخص نشده، اما اكثر پیش بینی ها حول محور دو شخصیت اصلی مخالف آل سعودی در لندن یعنی سعد الفقیه و یكی دیگر از شاهزادگان عربستانی متمركز شده است.
افشاگری های وی در اینترنت، آل سعود را در تنگنا قرار داده است.
حساب كاربری مجتهد در توییتر برای اولین بار در 21 ژوئیه 2011 فعالیت خود را آغاز كرد و هم اكنون بیش از یك میلیون و 800هزار نفر كه اكثرشان عربستانی هستند، صفحه وی را دنبال می كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
حالا این آقا هم در برابر عربستان کم آورده و چنین افاظه ای کرده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
یعنی حرفایی مزنید من الان مطمینم خودتون هم دارین به این حرفا تون میخندید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین