کد خبر: ۳۶۶۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

وزارت کشور: پیگیری حمله به میرمحمود موسوی را با جدیت دنبال می‌کنیم

آقای وزیر کشور از‌‌ همان ساعات اولیه دستور پیگیری داده‌اند و استانداری تهران، ناجا و وزارت اطلاعات به جد این مسئله را دنبال می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: آقای وزیر کشور در مورد حمله به میرمحمود موسوی از‌‌ همان ساعات اولیه دستور پیگیری داده‌اند و استانداری تهران، ناجا و وزارت اطلاعات به جد این مسئله را دنبال می‌کنند که این اقدام توسط چه کسانی انجام شده است. یا اینکه این مسئله اتفاقی بوده یا خیر.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت پیگیری‌های وزارت کشور در خصوص حمله به میرمحمود موسوی گفت: ناجا در حال پیگیری این موضوع است و بررسی‌ها از ساعات اولیه در حال انجام شدن است.

وی با اشاره به دستور وزیر کشور برای پیگیری این مسئله اظهار داشت: آقای وزیر کشور از‌‌ همان ساعات اولیه دستور پیگیری داده‌اند و استانداری تهران، ناجا و وزارت اطلاعات به جد این مسئله را دنبال می‌کنند که این اقدام توسط چه کسانی انجام شده است. یا اینکه این مسئله اتفاقی بوده یا خیر.

معاون امنیتی وزیر کشور ادامه داد: بررسی‌ها در محل وقوع حادثه انجام شده و ما بررسی کردیم که در آن مکان دوربینی وجود داشته است یا خیر، اطلاعاتی هم که مضروب در اختیار قرار داده در حال بررسی است و امروز صبح نیز عزیزان نیروی انتظامی اعلام کردند که این مسئله با جدیت در حال دنبال شدن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
نتيجه اين پيگيريتون هم از قبل معلومه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین