کد خبر: ۳۶۶۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

دادگاه رژیم صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی را به تلاش برای "قتل" محکوم کرد

دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی یک نوجوان 13 ساله فلسطینی را امروز (سه‌شنبه) به تلاش برای کشتن دو اسرائیلی در شهرک یهودی نشین "بیسگات زئیو" محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، دادگاه مرکزی در قدس اشغالی احمد مناصره، نوجوان فلسطینی را به تلاش برای کشتن دو اسرائیلی در شهرک یهودی نشین بیسگات زئیو در اکتبر گذشته محکوم کرد اما قرائت این حکم را به ژوئیه آتی موکول کرد.

پیشتر دادستانی کیفرخواستی را علیه مناصره مبنی بر عملیات با سلاح سرد در شهرک یهودی نشین با کمک پسر عمویش که در آن هنگام به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، ارائه داد.

در فایل منتشر شده از جلسات بازجویی از این نوجوان نشان داده شده است که بازپرسان دستگاه اطلاعات داخلی (شاباک) برای گرفتن اعتراف از وی با تهدید، دست به خشونت روحی و جسمی می‌زدند.

در همین حال، صالح مناصره، پدر این نوجوان فلسطینی در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت: آنها احمد را که یک بچه است به دو تلاش برای کشتن و در اختیار داشتن چاقو محکوم کرده‌اند و این تصمیمی ظالمانه است؛ چراکه پسر من تلاش نکرده است تا با سلاح سرد حمله کند و این اتهام علیه وی ساخته و پرداخته شده است.

وی افزود: این تصمیم ظالمانه است. نباید احمد بازداشت و حتی برای یک لحظه در زندان بماند. اما طرف مقابل اشغالگر اسرائیلی است.

در حالی که نیروهای رژیم صهیونیستی به حسن 15 ساله گلوله شلیک کردند که به شهادت وی انجامید، احمد به دلیل زیر گرفته شدن توسط یک شهرک نشین به شدت زخمی شد و این شهرک نشین به شدت او را کتک زد و سپس وی درمان و به بازداشتگاه انتقال داده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین