کد خبر: ۳۶۶۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
درپی پیش بینی بارندگی و تگرگ؛

آماده‌باش ماموران آتش‌نشانی پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در پی اخطاریه اداره كل هواشناسی استان تهران مبنی بر احتمال طوفان و آبگرفتگی در شهر تهران تمامی مدیران 123 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملكی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اكنون تمامی مدیران ایستگاه های آتش نشانی به همراه تعدادی از ماموران آتش نشانی در داخل ایستگاه ها در حالت آماده باش بسر می برند. 

وی افزود: در صورت بروز طوفان و آبگرفتگی ماموران ایستگاههای آتش نشانی در كمترین زمان ممكن عملیات ایمن سازی محل مورد نظر را انجام می دهند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات لازم در صورت نیاز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. 

وی به شهروندان توصیه كرد در ساعات عصر و شب از تردد در فضای باز خودداری كنند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند. 

اداره كل هواشناسی استان تهران با صدور اخطاریه ای اعلام كرد: وزش تندباد شدید، بارش تگرگ و رعد و برق از غروب امروز (سه شنبه) تا ظهر فردا (چهارشنبه) در شهر تهران و شهرستان های استان پیش بینی می شود.

پیش از این رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز در پی اعلام اطلاعیه هشدار هواشناسی استان، از آماده باش نیروهای پلیس راهور در خیابان ها و بزرگراه های پایتخت برای روان سازی تردد خودروها هنگام ترافیك در وضعیت بارندگی و جاری شدن سیلاب احتمالی خبر داد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین