کد خبر: ۳۶۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۳۶

محمدیان جانشین قمی شد

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار دانشجوئی آفتاب این انتصاب در پی نامه احمد جنتی رئیس شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاهها به رهبری انجام گرفت.

متن حکم حضرت آیت الله خامنه ای به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تشکر فراوان از خدمات ارزشمند جناب آقای قمی دامت توفیقاته در دوران این مسئولیت پیشنهاد جنابعالی درباره انتصاب جناب حجت الاسلام محمدیان را با خوشوقتی می پذیرم و ایشان را که به حمد الله حائز مراتب علم و تقوا و سلامت نفس می باشند به ریاست نهاد نمایندگی در دانشگاه ها منصوب می کنم.
امید است با درایت و تیزبینی و تلاش بی وقفه حرکت مبارکی را که در محیط ارزشمند دانشگاهی کشور پدید آمده است اعتلاء و رشد بیش از پیش ببخشند.
والسلام علیکم جمیعا و رحمه الله
سید علی خامنه ای
10/10/84
متن نامه احمد جنتی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی
رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم
احتراما با توجه به استعفای جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای محسن قمی از مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، این شورا بر اساس وظیفه مصرح است دراساسنامه نهاد بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مداوم و خدمات صادقانه، موفقیت آمیز ایشان، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد محمدیان را که از خانواده معظم شهدا و از فضلای ارزشمند حوزه علمیه قم بوده و از سابقه طولانی ارتباط با دانشگاه و نیز انجام فعالیت های موفق فرهنگی و تربیتی در نهاد برخوردارند، برای تصدی این مسئولیت پیشنهاد می نماید.
دوام عمر با عزت حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم.
رئیس شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه ها
احمد جنتی 
 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین