کد خبر: ۳۶۶۹۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

واکنش تند بازیکن پرپسولیس به شایعه تبانی در بازی راه آهن!

رامین رضائیان می گوید راه آهنی ها با تمام قدرت مقابل پرسپولیس بازی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
در فضای مجازی شایعاتی در آستانه بازی راه آهن و پرسپولیس به راه افتاده است. حتی حرف از این است که بعضی از بازیکنان راه آهن احتمالا در این بازی کم کاری می کنند.

 به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، رامین رضائیان مدافع راست قرمزها اما واکنش تندی به این شایعات نشان می دهد و در صفحه شخصی اش می نویسد: «كم كم دارم ميشنوم خيلي ها دارن صحبت از كم كاري ميكنن.. بس كنيد خجالت بكشيد اين تهمت ها به باشگاه بزرگ پرسپوليس نمي خوره.. من پارسال تو همين تيم راه اهن با بهادر عبدي كاپيتان اين تيم هم اتاق بودم و هميشه با شرافت بازي كرديم. من از تمام بچه هاي راه اهن مي خوام با تمام وجودشون بازي كنن مثل همه تيم هايي كه با صد برابر انرژي بيشتر هميشه مقابل پرسپوليس بازي ميكنن و مطمئن باشيد پرسپوليس بخواد قهرمان بشه امسال، به حق قهرمان ميشه چون واقعا حقشه ما بچه هاي پرسپوليس از اول فصل تا الان با تمام وجودمون بازي كرديم نه چيز ديگري.. خدايا شكرت».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
1
باز هم خبر آنلاین و خبر ورزشی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
2
کافر همه را به کیش خود پندارد، وقتی میداودی با آن افتضاح در بازی مقابل استقلال چندین بار توپ را از 2متری دروازه به بالا میزند فکر میکنند بازیکنان اسبق پرسپولیس هم مانندآنها خود فروخته هستند. با تاکید بر این نکته که پرسپولیس در زمین علاوه بر مبارزه با تیم حریف بایستی با اشتباهات داوری که بر ضررش هست هم مانند بازیهای گذشته ،مقابله کند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین