کد خبر: ۳۶۷۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
گزارشی از نخستین روز سفر روحانی به كرمان

بهره برداری از 445 طرح، دیدار با مردم كرمان و آغاز عملیات اجرایی 392 طرح

نخستین روز سفر رئیس جمهوری و كاروان دولت تدبیر و امید به استان كرمان با دستاوردهایی از جمله بهره برداری از 445 طرح و آغاز عملیات اجرایی 392 طرح، دیدار با اقشار مختلف مردم در سراسر استان پهناور كرمان و بررسی مشكلات آنان همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری اسلامی ایران در حالی صبح سه شنبه در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید وارد كرمان شد كه معاون اجرایی رئیس جمهوری، ، رئیس دفتر رئیس جمهوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزیران صنعت، معدن و تجارت، كشور، دادگستری، اطلاعات، آموزش و پرورش، جهاد كشاورزی، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری وی را همراهی می كردند.

حجت الاسلام روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی كرمان مورد استقبال رسمی آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار، مسئولان عالی استان و جمعی از نمایندگان و منتخبان مردم این استان قرار گرفت و سپس با استقبال گرم و پرشور مردم كرمان به مصلای امام علی (ع) رفت و در اجتماع بزرگ مردم این خطه سخنرانی كرد.
رئیس جمهوری در جمع اقشار مختلف مردم كرمان با بیان اینكه در گذشته به خطا و اشتباه دو میلیارد دلار از پول مردم در اختیار آمریكا قرار داده شده است گفت: این دولت ناچار است بار اهمال و خطای سالهای گذشته را بر دوش بگیرد.

حجت الاسلام روحانی عصر سه شنبه در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان گفت: اختلاف نظرها باید در چارچوب اخلاق اسلامی مطرح شود و این فرق ما با سایر كشورهاست.
رئیس جمهوری سپس در نشست توسعه و سرمایه گذاران استان كرمان شركت كرد و از طریق ویدئو كنفرانس چندین طرح بزرگ در مناطق مختلف كرمان به بهره برداری رسید و علمیات اجرایی چندین طرح نیز به طور همزمان آغاز شد.

حجت الاسلام روحانی در این نشست با بیان اینكه سال 94 دوره سختی بود كه از آن عبور كردیم گفت: از یك سو كاهش نرخ نفت و از سوی دیگر اجرایی شدن تصویب برجام به ما فشار آورده بود.
رئیس جمهوری عصر سه شنبه همچنین از بافت تاریخی و سطح شهر كرمان بدیدن كرد.
استاندار كرمان در این بازدید درباره وضعیت عمران شهری توضیحات لازم را ارائه كرد و مردم در مواجه با كاروان رئیس جمهوری نیز به استقبال وی و هیات همراه آمدند.
معاونان رئیس جمهوری و وزیران دولت یازدهم به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی كردند.

سفره دو روزه رئیس جمهوری به دیار كریمان امروز (چهارشنبه) با حضور در شورای اداری استان و نشست خبری به پایان می رسد.
كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستان های استان تهران (اسلامشهر، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد و سمنان سفر كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین