کد خبر: ۳۶۷۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
پیش‌بینی کار خیلی سختی است اما...

ذوالفقارنسب: شانس پر‌سپولیس برای قهرمانی بیشتر است/ تاج فوتبال را از این ریل خارج کند

مربی و کارشناس فوتبال می‌گوید پر‌سپولیسی‌ها شانس بیشتری نسبت به سایر مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دارند. اوهم‌چنین از تاج می‌خواهد که فوتبال ایران را از ریل فرسایشی 10 سال گذشته‌اش خارج کند.
آفتاب‌‌نیوز : بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ر‌قا‌بت میان استقلال خوزستان، پر‌سپولیس و استقلال تهران برای قهرمانی لیگ برتر، اظها‌رکرد: به‌ هر‌ حال این حساسیت بالا، نزدیکی امتیازات و حتی تفاضل گل نزدیک سه تیم از علایم مثبت فعلی فو‌تبا‌ل ما است. در این چند سال سابقه نداشته است که این قدر حساسیت بالا باشد. امیدواریم که در سال‌های بعد این حساسیت با کیفیت بیشتری همراه شود. طبیعتا شانس پر‌سپولیس و استقلال خوزستان بیشتر از استقلال تهران است.

وی ادامه داد: پر‌سپولیسی‌ها در خانه به مصاف راه‌آهنی می‌روند که برای ماندن در لیگ باید ببرد و از آن طرف هم پر‌سپولیس به تفاضل گل نیاز دارد یعنی باید گل‌های زیادی را بزند. استقلال خوزستان هم به مصاف ذوب آهنی می‌رود که بسیار خطرناک است. من آن دیدار را مصافی نزدیک ارزیابی می‌کنم و فکر می‌کنم که پیش‌بینی کار خیلی سختی است.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا شانس پر‌سپولیس را بیشتر از استقلال خوزستان می‌دانید؟ بیا‌ن‌ کرد: نمی‌توان به این راحتی گفت، ولی فکر می‌کنم احتمالا شانس پر‌سپولیس بیشتر از استقلال خوزستان باشد. البته کار راحتی وجود ندارد، چرا که در راه‌آهن بازیکنانی حضور دارند که سابقه بازی در پر‌سپولیس را دارند و با روی خوش از این تیم جدا نشده‌اند. آنها انگیزه‌های خودشان را دارند. فکر می‌کنم پر‌سپولیسی‌ها باید خیلی تلاش زیادی کنند تا به این هدف برسند البته استقلال خوزستان هم خیلی با هوش بوده و مطمئنا توانایی عبور از ذوب آهن را دارد.

پیشکسوت فو‌تبا‌ل ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او مهدی تاج می‌تواند در فدراسیون فو‌تبا‌ل موفق باشد، اظها‌ر کرد: آقای تاج برای اهالی فو‌تبا‌ل فرد آشنایی است. او تقریبا 10 سال است که سمت‌های بالایی در فو‌تبا‌ل ایران داشته است. معتقدم که باید در نوع مدیریت، تصمیمات و استفاده از نفرات دقت بالاتری داشته باشد تا در فدراسیون تغییراتی ایجاد شود. ما باید از ریل 10 – 12 سال اخیر فدراسیون فو‌تبا‌ل خارج شویم و تغییر مسیر دهیم. این مسیر فرسایشی و کند باید کنار برود و با یک اراده قوی کار را پیش ببریم. فو‌تبا‌ل ما مستحق این مدیریت نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
پیشنهاد میکنم اسم تاج را بگذارید استقلال. خوب نیست رییس اسمش تاج باشد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
آقای تاج عزیز با طرفداری از کیروش نشان داد که به نظر مردم احترام میگذاره..... به خاطر همین ما مردم ازش حمایت میکنیم..... و کسی برای ایشون تعیین تکلیف نکنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین