کد خبر: ۳۶۷۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

توضیح مدیر نمایشگاه کتاب درباره خسارت‌های باران+تصاویر

مدیر کمیته رفاهی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت ناشرانی که بر اثر بارش باران کتاب‌ها‌ی‌شان خسارت دیده می‌توانند به این کمیته مراجعه و از بیمه استفاده کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین صفری در بازدید از غرفه‌های مستقر در فضای باز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر ْآفتاب بعد از باد و باران شدید امروز عصر (چهارشنبه، 22 اردیبهشت) گفت: باران شدید بود و این باران اگر در هرجایی از شهر می‌آمد باعث ایجاد مشکلاتی می‌شد.

او افزود: در حال حاضر سقف هیچ‌کدام از سالن‌های فضای باز به خاطر باران دچار آسیب نشده است. اما به خاطر حجم زیاد باران برخی از غرفه‌ها از کف آسیب دیده و دچار خساراتی شده‌اند. ولی تمام خسارات توسط بیمه که نماینده آن در نمایشگاه مستقر است جبران می‌شود و این دسته از غرفه‌داران برای رسیدگی به مشکل پیش‌آمده باید به کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه مراجعه کنند.

مدیر کمیته رفاهی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: البته گفته من در رابطه با چکه نکردن سالن‌ها مربوط به سازه‌های مستقر در فضای باز است ولی فرود امدن آب باران از سقف سالن‌های سه‌قلو (ناشران عمومی) را قبول داریم و خسارت‌ها توسط بیمه جبران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، صفری همچنین گفت: آب‌گرفتگی‌ها مربوط به بخش ناشران دانشگاهی و آموزشی بوده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
چرا پس هنگام باد و باران نمایشگاه بین المللی تهران در چمران که نزدیک به 50سال از عمر آن میگذرد خسارت نمی بیند. چون آن مجموعه با استاندارد های جهانی و فکر و معماری زیبا ساخته شد. مسئله این است که استاندارد های لازم برای ساخت مجموعه های اینچنینی رعایت نمیشود و کار را به پیمانکارانی که شایستگی ندارند میسپارند . مخصوصا عموم پروژه هایی که در دوران قالیباف در تهران ساخته شد بدون مولفه های زیبا شناختی و بدون معماری قوی ساخته شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین