کد خبر: ۳۶۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

قدردانی دفتر رییس‌جمهور از مردم کرمان

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال پرشکوه و معنادار مردم فهیم و شریف استان کرمان از کاروان دولت تدبیر و امید تاکید کرد: با پیگیری جدی سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و اقتصادی، به خصوص رونق بیشتر مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی؛ بی تردید استان کرمان به یکی از قطب‌های اقتصادی و فرهنگی کشور تبدیل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
قدردانی دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشکوه مردم استان کرمان از کاروان دولت تدبیر و امید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

دیدار ریاست جمهوری از استان کرمان، سرزمین تاریخ و فرهنگ ایران زمین، و استقبال پرشکوه و معنادار مردم فهیم و شریف آن از کاروان دولت تدبیر و امید، فرصتی گرانبها برای خادمان ملت بود.

کرمان 'دیار کریمان' که به شایستگی گهواره تمدن شناخته می شود و بهشت کاوشگران و دانش‏ پژوهان تاریخ و فرهنگ بشری است، با داشتن مردمانی مومن، صمیمی و متعهد به ارزش‏های دینی و انقلاب اسلامی، نگین درخشان ایران و افتخاری برای هر ایرانی است.

این استان مهم، به دلیل برخورداری از ظرفیت های خداداد اقتصادی، معادن، صنایع دستی، شرایط مناسب کشاورزی، جایگاه ویژه در قلب شبکه حمل و نقل کشور و منطقة خاورمیانه و البته به یمن جوانانی با استعداد و مردمی کوشا، فرصت‌های فراوانی برای رشد و توسعۀ بیش از پیش دارد.

با پیگیری جدی سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و اقتصادی، به خصوص رونق بیشتر مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی که از رهاوردهای این سفر است؛ علاوه بر فراهم آمدن زمینه‌های نشاط در فضای کار و تولید از طریق گسترش عرصه‏ های صنعتی، کشاورزی و گردشگری؛ بی تردید این استان به یکی از قطب‌های اقتصادی و فرهنگی کشور تبدیل خواهد شد.

دولت تدبیر و امید با اجرای برنامه ‏ها و طرح‏های اعلام شده در این سفر و برای رساندن این استان به جایگاه شایستة خود، تمام همت و تلاش خود را به کار خواهد بست تا با عنایات الهی و همیاری مردم، شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون آن باشد و چنانچه گستره و حجم پروژه های مختلف به ثمر نشسته و آغاز شده در این سفر؛ از جمله تامین پایدار منابع آبی استان و طرح های عظیم در عرصه کشاورزی، صنعت، معدن و تامین انرژی از تجربه های کم نظیر توجه دولت به قابلیت های استانی است.

اینک و به پاس استقبال پرشور و انرژی بخش مردم فهیم استان و همدلی آنان با کاروان دولت تدبیر و امید، در برابر پروردگار سر به سجده شکر می گذاریم و از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، نمایندۀ محترم و معزز ولی فقیه که ستون وحدت و همدلی استان هستند، ائمة محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های‌ معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، فعالان اقتصادی، کسبه و اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان پرشور، نیروهای تلاشگر نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و نهادهای اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

با آرزوی توفیق و سعادت روزافزون برای هموطنان عزیز کرمانی، امیدواریم در سایۀ توجهات الهی، و با تلاش مضاعف مسئولان و همراهی و همیاری مردم عزیز استان ، گام‌های اساسی در جهت توسعه پایدار این منطقه مستعد برداشته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین