کد خبر: ۳۶۷۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

آخرین تمرین استقلال در آخرین هفته سرنوشت ساز

آخرین تمرین تیم استقلال در لیگ پانزدهم در غیاب شیحی و پروپیچ و با صحبت‌های سرمربی آبی‌های پایتخت پیش از آغاز تمرین برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 تسنیم نوشت:آخرین تمرین تیم استقلال در لیگ پانزدهم و پیش از بازی با صبا ساعت 11:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در ابتدای این تمرین مظلومی با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها به بازی با صبا و پیروزی در آن مصاف فکر کنند تا فصل را با یک هدف مشخص به پایان برسانند البته او خطاب به بازیکنان نیز اعلام کرد از شکست تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان مقابل حریفانشان نیز نباید ناامید شوید.

* مرور تاکتیک های گلزنی و شوت زنی محور اصلی این تمرین بود.

* شیحی و پروپیچ به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بودند.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی از کسانی بودند که این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

* پس از تمرین بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال، به همراه شهاب جهانیان از اعضای هیئت مدیره استقلال به اردو این تیم رفت و ضمن روحیه دادن به بازیکنان، خطاب به آنها گفت: بازی با تراکتورسازی را فراموش کنید و تنها به پیروزی برابر صبا فکر کنید. این پیروزی مقدمه قهرمانی شما در جام حذفی است و مطمئنم شما توانایی موفقیت در هر دو بازی باقی مانده را دارید.

* جهانیان نیز خطاب به بازیکنان اعلام کرد: شما تا همین جای فصل هم پرتلاش بوده و با غیرت کار کرده‌اید. شما تا حالا هم کار بزرگی کرده‌اید و مطمئنم در دو بازی بعدی می‌توانید دل هواداران را شاد کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین