کد خبر: ۳۶۷۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

استقرار 50 آتش‌نشان در ورزشگاه آزادی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در آستانه بازی حساس بین تیم های راه آهن و پرسپولیس تهران علاوه بر ماموران ایستگاه 20 آتش نشانی 50 مامور آتش نشان نیز در داخل و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به حساسیت بالای بازی هفته پایانی لیگ برتر و پیش بینی حضور زیاد طرفداران فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران 50 آتش نشان به همراه 10 دستگاه خودروی سنگین و 10 موتورسیکلت در درب های اصلی ورزشگاه، پارکینگ ها، راهروهای ورودی و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

وی ادامه داد: همچنین 10 نفر از فرماندهای ایستگاههای مختلف آتش نشانی شهر تهران نظارت بر عملکرد آتش نشانان در مسیرهای استقرار یافته دارند و در صورت نیاز اعزام ماموران آتش نشان به صورت نیروهای کمکی به ورزشگاه آزادی انجام می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: استقرار آتش نشانان از ساعت 12 امروز آغاز و تا تخلیه کامل ورزشگاه و پارکینگ های ورزشگاه آزادی استقرار آتش نشانان ادامه دارد.

ملکی از همکاری خوب طرفداران فوتبال با ماموران آتش نشانی در بازی های گذشته تشکر کرد و از افرادی که در ورزشگاه آزادی مستقر می شوند با آتش نشانان همکاری لازم داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا آتش نشانان استقرار یافته در ورزشگاه آزادی اطلاع دهند.

بازی تیم های پرسپولیس و راه آهن در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

پیروزی پرگل قرمزپوشان پایتخت در این بازی می تواند این تیم را قهرمان لیگ برتر کند.

در حال حاضر تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از شانس اول کسب قهرمانی برخوردارند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین