کد خبر: ۳۶۷۴۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

باهنر: میهمانی قالیباف برای نمایندگان جنبه عاطفی داشت

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره ضیافت شام محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار تهران به صورت عرفی هر دوره چنین ضیافت‌هایی را برای نمایندگان ترتیب می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با آنا، درباره این میهمانی که در برج میلاد تهران برگزار شده است، اظهار کرد: «من هم مانند سایر دوستان و خبرنگاران در آن ضیافتی که آقای قالیباف میزبانش بود حضور داشتم. شهردار تهران به صورت عرفی هر دوره چنین ضیافت‌هایی را برای نمایندگان ترتیب می‌دهد.»

وی در ادامه افزود: «آقای قالیباف علاوه بر دعوت از نمایندگان سابق، بعد از آغاز به کار مجلس جدید از منتخبان مردم نیز دعوت می‌کند. بنابراین ضیافت چند شبِ گذشته جنبه عاطفی داشت نه سیاسی.»

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسشی درباره اینکه «هزینه ضیافت را چه شخصی پرداخت کرده است چراکه ضیافت شهردار تهران برای نمایندگان مجلس نهم در یکی از گران‌ترین رستوران‌های تهران برگزار شده است؟»، تصریح کرد: «اتفاقاً غذای آن شب بسیار ساده بود.»

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره عدم حضور آقایان کاظم جلالی و بهروز نعمتی در نشست فراکسیون امید که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود، تصریح کرد: «این دو نفر برای آقای علی لاریجانی کار و فعالیت می‌کنند. ضمن اینکه از کاظم جلالی و بهروز نعمتی تعهدی برای حمایت از ریاست آقای عارف در مجلس دهم أخذ نشده است. به عبارتی این دو منتخب برای حضور در لیست امید تفاهم کرده‌اند، اما میثاق‌نامه‌ای را امضا نکرده‌اند.»

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا که «شما در سال گذشته گفته بودید دعا کنید که حتی اصلاح‌طلبان معتدل نیز وارد مجلس دهم نشوند وگرنه همان رویکرد مجلس ششم را از مجلس دهم مشاهده خواهیم کرد، اما سخنان شما در نشست خبری روز گذشته مبنی بر ورود اصلاح‌طلبان خوب و معتدل در مجلس دهم نسبت به سال قبل منافات دارد»، افزود: «خیر تعارضی بین اظهارات وجود ندارد. تذکرهای ما به اصلاح‌طلبان باعث شد بزرگان این جریان سیاسی، معتدل شوند و ما نیز از این بابت خوشحالیم.»

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که «عدم ثبت‌نام شما در انتخابات مجلس دهم به دلیل ترس از شکست اصولگرایان در تهران بوده است یا خیر؟»، تأکید کرد: «من از چند ماه قبل، تصمیم گرفته بودم که در این عرصه سیاسی حضور نداشته باشم، اما نسبت به آن افرادی که در انتخابات نیز کاندیدا بودند بیشتر فعالیت داشتم. بنابراین تصمیم من برای عدم ثبت‌نام در انتخابات کاملاً شخصی بود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
2
از جيب مردم تهران حاتم طايي شده است كاپيتان خلبان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
مهمانی عاطفی اونهم با پول بیت المال؟؟؟!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
0
واقعا آدم دیگه نمیدونه چی بگه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین