کد خبر: ۳۶۷۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

ورزشگاه غدیر اهواز آبی شد

دیدار استقلال خوزستان و ذوب آهن می‌تواند کلید قهرمانی لیگ پانزدهم باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که حدود 20 دقیقه به آغاز بازی باقی مانده بیش از 80 درصد گنجایش ورزشگاه غدیر اهواز پر شده و لحظه به لحظه نیز به جمعیت حاضرین در ورزشگاه افزوده می‌شود.

دور تا دور ورزشگاه غدیر بلندگوهایی کار گذاشته شده و با پخش موزیک و برنامه‌های شاد و متنوع تماشاگران را سرگرم کردند.

سعید صعودی یکی از گزارشگران اهواز با گزارش نمادین بازی از بلندگوی ورزشگاه شور و حرارت خاصی به هواداران حاضر در ورزشگاه داده است.

با ورود بازیکنان استقلال خوزستان به زمین مسابقه، هواداران این تیم به وجد آمده و یکصدا با شعار استقلال قهرمان، این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

بسیاری از هواداران تیم فولاد خوزستان نیز با پرچم‌های قرمز در کنار هواداران استقلال خوزستان مشغول تشویق کردن این تیم هستند.

از سراسر شهرهای استان خوزستان نیز بنرهایی در حمایت از آبی‌های خوزستان به ورزشگاه آورده شده است.

سکوهای قهرمانی در کنار زمین آماده شده است تا در صورت قهرمانی احتمالی استقلال خوزستان مشکلی در پایان بازی جهت برگزاری مراسم جشن وجود نداشته باشد.

در گوشه‌ای از ورزشگاه بنری از سوی هواداران نصب شده که بر روی آن استقلال خوزستان، لستر انگلستان درج شده است.

محمد طیبی کاپیتان تیم فوتبال خوزستان حین تمرین دقایقی دچار مشکل شد و در حالی که سینه خود را گرفته بود به همراه پزشک تیم زمین بازی را به سمت رختکن ترک کرد.

بازی امروز در هوایی آفتابی و دمای 40 درجه سانتیگران برگزار می‌شود. این هفته از مسابقه‌ها از سوی سازمان لیگ گرامی‌داشت ولادت باسعادت حضرت امام زین‌العابدین (ع) و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز جوان نام‌گذاری شده است.

به گزارش ایسنا، عکاسان بسیار زیادی از این بازی استقبال کرده‌اند که الان دورتادور زمین آماده پوشش تصویری این مسابقه هستند.

استقلال خوزستان با ترکیب فرناندو دخسوس، محمد طیبی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرشاد جان فزا، رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، عقیل کعبی، فرشاد سالاروند مقابل ذوب آهن به میدان می‌رود.

محمدرشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، ولید اسماعیل، هادی محمدی، مسعود حسن‌زاده، قاسم حدادی فر، سید محمدرضا حسینی، مهدی مهدی‌پور، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا عباسی نیز 11 بازیکنی هستند که برای ذوب آهن بازی خواهند کرد.

عبدالله ویسی در حالی که پرچم استقلال خوزستان و فولاد را در دست داشت به تنهایی وارد زمین شد و در چهار گوشه زمین بازی به سمت تماشاگران رفت. عکاسان نیز از این صحنه عکس گرفتند. پس از این کار سرمربی خوزستان، تماشاگران اهوازی یکصدا با شعار "ویسی با تعصب" او را تشویق کردند.

نارنجکی از سوی جایگاه تماشاگران به کنار بازیکنان ذوب آهن پرتاب شد که صدای انفجار آن باعث وحشت بازیکنان تیم اصفهانی شد و آن‌ها خود را به سرعت به نیمکت رساندند و بر روی آن مستقر شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین