کد خبر: ۳۶۷۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

درگیری لفظی عمران‌زاده با یک هوادار صبا/ واکنش جالب دایی به ضربه ایستگاهی صادقی

پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم میان عمران‌زاده و یکی از هواداران صبا درگیری لفظی کوچکی ایجاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- پیش از آغاز این دیدار بهرام افشارزاده به همراه چند تن از مسئولان شهر قم در مراسمی که به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار شده بود، شرکت کرد. در این مراسم همه بازیکنان و کادرفنی دو تیم، شاخه گل‌هایی را مقابل عکس های برخی از شهدای حرم گذاشتند. ادامه این مراسم در اواسط دو نیمه برگزار شد.

- حنیف عمران زاده قبل از آغاز این دیدار لحظاتی با یکی از هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم درگیری لفظی پیدا کرد.

- علی دایی به همراه دستیارانش به همراه محمد قاضی، امیر حسین صادقی، اکبر صادقی و چند بازیکن دیگر صبا به سمت نیمکت استقلال رفتند و در آن سو مهدی رحمتی از کسانی بود که به سمت نیمکت صبا رفتند و از دایی رخصت گرفتند.

- در اواسط نیمه نخست این دیدار یک ضربه ایستگاهی به سود تیم صبا اعلام شد که امیرحسین صادقی بازیکن صبا این ضربه را به شکل عجیبی زد و این مسئله با اعتراض دایی به او همراه شد. او با صدا زدن صادقی و با نشان دادن علامت تعجب، از او بابت این ضربه‌اش توضیح خواست و مدافع صبا هم با تکان دادن دستش از او عذرخواهی کرد.

- علی دایی پس از پایان نیمه نخست این دیدار اعتراضاتی را خطاب به داور این دیدار بیان کرد.

به گزارش ایسنا،روی نیمکت استقلال، خرسندنیا، طالب لو، محسن کریمی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، آرش برهانی و علیرضا رمضانی حضور دارند. روی نیمکت صبا هم حامد لک، جهانبخش طاهر، محمد اوسانی، داود بهادری، مهدی حسینی، بایوج رضایی و پیام صادقیان حضور دارند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین