کد خبر: ۳۶۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

برانکو: برای هواداران متاسفم/ قهرمانی را تقسیم کردیم

سرمربی پرسپولیس متاسف است که تیمش نتوانست قهرمانی لیگ پانزدهم را کسب کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی مقابل راه آهن در هفته آخر لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: صحبت‌هایم را با تبریک به استقلال خوزستان شروع می‌کنم. قبل از هرچیزی بابت تشویق‌تان تشکر می‌کنم. مطمئن هستم که در طول فصل با ما از بازی‌های ما لذت بردید اما قبل از هر چیزی مایلم به استقلال خوزستان بابت قهرمانی‌اش تبریک بگویم. کل فصل را خوب بازی کردند و طبیعی است که استحقاق قهرمانی هم دارند.

وی افزود: از اینکه قهرمان نشدیم ناراحت هستم.اما به هر حال در طول فصل نتایج درخشانی و خوبی کسب کردیم. نهایتا هم می‌توانم بگویم که قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم کردیم. فقط بابت هواداران صمیمی و پرشورمان متاسفم. به هر حال دلگرمی هست که در بازی امروز بردیم. انتظار داشتیم که هیجان و اضطراب در بازی امروز باشد. در نیمه اول دیدیم که بازیکنان ما به اندازه کافی صبور نبودند و دقت آنها آن طور که باید نبود.

برانکو اظهار کرد: نیمه دوم فرصت‌های گل زیادی خلق کردیم و حتی بعد از نتیجه 2 بر صفر امید به وجود آمد. اما آن هیجان باعث شد که بر اثر اشتباه گل دریافت کنیم. از همه شما تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردید. در اینجا مایل هستم که از هواداران تشکر کنم. از دکتر طاهری و کادر مدیریتی باشگاه تشکر می‌کنم. بیشتر از همه از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعا نتیجه درخشانی به وجود آوردند و فصل درخشانی را پشت سر گذاشتیم. الان در ابتدای هدفی که پیش روی مان قرار دارد هستیم و امیدواریم که نایب قهرمانی امسال باعث شود فصل بعد نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:‌ ما در این بازی‌شانس‌های زیادی از دست دادیم ولی این بازی خیلی سخت بود. خودتان دیدید که راه آهن تقریبا در تمام 90 دقیقه در 18 قدم خودش بود و اگر این پاس سریع و واکنش سریع و بازی سریع نباشد طبیعی است که گل به دست آوردن سخت می‌شود اما موقع 2 بر صفر امید عالیشاه برای گل سوم فرصت خوبی داشت و خب اگر آن شانس تبدیل به گل می‌شد می شد انتظار داشت که نتیجه خوبی به دست آوریم.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد احمد نوراللهی و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی این تیم نیز گفت: من عادت ندارم که روی تک تک افراد نظر بدهم. در مورد بازیکنان خارجی هم باید بگویم که آن‌ها مشکلات زیادی داشتند. لوکا ماریچ دیر به تیم ملحق شد و بعد یک مصدومیت طولانی داشت و همین طور اومانا و لوبانف که در نیم فصل دوم آمد و بینسون هم بازی‌های خوب و بد داشت. یک دوره داریم که همه این مسائل را آنالیز خواهیم کرد. بعد از این در آرامش تصمیم خواهیم گرفت که چه باید بکنیم.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره عملکرد دروازه‌بانان این تیم نیز گفت: بنده گفتم که مایل نیستم درباره فرد صحبت کنم. بله درست است که گل‌های زیادی خوردیم اما واقعیت این است که گسترش بدون هیچ موقعیت گلی 2 گل به ما زد. در بازی با نفت 2 اشتباه کردیم نه از سمت دروازه‌بان بلکه خط دفاع و 2 گل خوردیم. این مسائل پیش می‌آید و وظیفه ما این است که این وضعیت را اصلاح کنیم چون همه چیز از دفاع شروع می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرسپولیس در هنگام ورود به نشست خبری و همچنین پس از پایان این نشست مورد تشویق تعدادی از خبرنگاران حاضر در این نشست خبری قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین