کد خبر: ۳۶۷۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

ازسرگیری پروازهای ایرآسیا از تهران به کوالالامپور و بانکوک

مدیرکل اجرایی شرکت هواپیمایی ایرآسیا ایکس از شروع مجدد پروازهای این شرکت به تهران خبر داد و گفت: افزایش سفر گردشگران کشورهای آسیای جنوب شرقی و استرالیا به ایران یکی از اهداف از سرگیری این پروازها به تهران است.
آفتاب‌‌نیوز :
« داتوک کامارودین مرانون » روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پروازهای ایرآسیا از تهران به کوالالامپور از روز دوم تیرماه سال جاری آغاز می شود و ایرانیان می توانند با استفاده از پروازهای ایرآسیا از طریق کوالالامپور و بانکوک به 100 مقصد در کشورهای جنوب شرقی آسیا، استرالیا و چین سفر کنند.

وی با بیان این که ایران زیبایی های فراوانی دارد و گردشگران زیادی در دنیا به دنبال سفر به کشورمان هستند، گفت: ایرآسیا به دنبال این است با قیمت های مناسب سفر گردشگران کشورهای آسیایی را به ایران تسهیل کند.

به گزارش ایرنا، مرانون یادآورشد: اکنون ایرآسیا با 200 فروند هواپیمای ایرباس یکی از جوانترین ناوگان های هوایی جهان را در اختیار دارد و سالیانه بیش از 57 میلیون مسافر را در 24 کشور جهان جابجا می کند. این شرکت فعالیت خود را با دو فروند هواپیمای بوئینگ 737 و جابه جایی 250 هزار مسافر در سال آغاز کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
1
بعد بعضی ازآقایان میگویند هواپیما چرا بخریم... نمیدانند که حمل و نقل هوایی یکی از پرسود ترین کارها و سرمایه گذاری برای کشور میباشد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین