کد خبر: ۳۶۷۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

دستگیری قاتل چوپان در کمتر از 24 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف قتل و دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت در شهرستان ملایر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ شعبان ترک‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی یک چوپان با هویت مشخص در یکی از روستاهای شهرستان ملایر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها و بررسی‌های مداوم، مستند و کار کارشناسی و پوشش دادن منطقه توسط مأموران نیروی انتظامی، جسد فرد مذکو در حوالی روستا کشف شد.

ترک‌نیا اضافه کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این چوپان توسط قاتل یا قاتلانی به قتل رسیده است بنابراین پلیس بلافاصله نسبت به انجام اقدامات قانونی مبادرت ورزید.

وی گفت: سرانجام با اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، فرد قاتل شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از 38 کیلو تریاک از سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف 38 کیلو و 650 گرم تریاک و شناسایی و دستگیری دو نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

ترک‌نیا اظهار کرد: با تلاش‌های انتظامی انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت در یک مأموریت مشترک، یک باند تهیه و توزیع عمده موادمخدر که درصدد انتقال مواد توسط یک دستگاه خودروی سواری به شهرستان ملایر بودند، شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در یک اقدام ضربتی خودروی شناسایی شده را قبل از تحویل و توزیع موادمخدر متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده 38 کیلو و 650 گرم تریاک کشف و ضبط شد و دو نفر سوداگر مرگ دستگیر و ضمن تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین