کد خبر: ۳۶۷۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

حزب‌الله: شهادت بدرالدین به دلیل حملات توپخانه‌ای تکفیری‌ها بود

حزب الله لبنان اعلام کرد، انفجاری که منجر به شهادت فرمانده نظامی این حزب در دمشق شد ناشی از حمله توپخانه‌ای گروه‌های تکفیری بود.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از پایگاه خبری العهد، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: تحقیقات ما نشان می‌دهد انفجاری که روز جمعه به شهادت مصطفی بدرالدین، فرمانده نظامی حزب‌الله در نزدیکی فرودگاه دمشق منجر شد به دلیل حمله توپخانه‌ای گروه‌های تکفیری به یکی از مقرهای حزب بود.
 
به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان همچنین تاکید کرد: مشخص شدن نتیجه تحقیقات درخصوص ترور بدرالدین بر عزم و اراده ما برای ادامه جنگ علیه این گروه‌های جنایتکار و شکست آنها خواهد افزود که یکی از خواسته‌ها و آرزوهای شهید بدرالدین بود.
 
در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در هر حال جنگ ما یک جنگ واحد علیه طرح آمریکایی-صهیونیستی است که تروریست‌های تکفیری به مثابه نوک پیکان این طرح و خط مقدم آن در تجاوز علیه امت و مقاومت هستند.
 
روز جمعه در مراسم تشییع پیکر شهید بدرالدین، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله اعلام کرده بود ظرف ساعات آتی نتیجه تحقیقات از علت انفجاری که به شهادت بدرالدین منجر شد اعلام می‌شود. گمانه‌زنی‌های اولیه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی حکایت داشت.
 
این در حالی است که دیده‌بان حقوق بشر سوریه مدعی شده گروه‌های مخالف مسلح فرمانده نظامی حزب‌الله در نزدیکی فرودگاه دمشق را هدف قرار نداده‌اند. رامی عبدالرحمن، مدیر دیده‌بان حقوق بشر در این باره گفت هیچ حمله هوایی طی چند روز گذشته به این منطقه صورت نگرفته است.
 
وی گفت: مخالفان سوریه هیچ ارتباطی با کشته شدن بدرالدین ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین