کد خبر: ۳۶۷۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
هلاکت ۵۰ تکفیری در دیالی

هلاکت یکی از سرکردگان داعش در صلاح الدین

هلاکت سرکرده داعش موسوم به معد علی سلمان به همراه ۳ نفر از عناصر همراهش، هلاکت ۵۰ تروریست در دیالی و کشته و زخمی شدن ۵ شهروند در بغداد از جمله اخبار امنیتی عراق است.
آفتاب‌‌نیوز : هلاکت سرکرده داعش موسوم به معد علی سلمان به همراه ۳ نفر از عناصر همراهش، هلاکت ۵۰ تروریست در دیالی و کشته و زخمی شدن ۵ شهروند در بغداد از جمله اخبار امنیتی عراق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش به نام «معد علی سلمان» ملقب به «معد العذیره» به همراه ۳ نفر از همراهانش در پی درگیری ها با نیروهای امنیتی عراق در منطقه جبال حمرین در شمال تکریت واقع در استان صلاح الدین به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی عراقی بیش از ۲۰۰ کیلو ماده انفجاری c-۴ را در جریان عملیات پاکسازی استان دیالی کشف و ضبط کردند.

همچنین نیروهای امنیتی عراق موفق شدند بیش از ۵۰ تروریست را در دیالی به هلاکت برسانند و به مواد منفجره آنها دسترسی پیدا کنند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین یک تروریست انتحاری را که تلاش کرد به آنها نزدیک شود، در الوردیه در الرمادی به هلاکت رساندند و این منطقه را از لوث وجود تکفیری ها پاکسازی کردند.

در همین راستا نیروهای امنیتی در جریان درگیری با عناصر تروریستی ۴ نفر از آنها را در غرب الرمادی کشتند.

از سوی دیگر در پی انفجار یک بمب کار گذاشته شده در منطقه الاسکان در شمال غربی بغداد پایتخت عراق یک مدنی جان خود را از دست داد و ۴ تَن دیگر نیز زخمی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین