کد خبر: ۳۶۷۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

دستگیری باند6نفره دزدان خشن به رهبری یک جوان24سله

ساعت هفت عصر یک روز زمستانی خانم و آقای مالباخته در خانه شان در منطقه خیابان فرشته نشسته بودند. زن در حال آماده کردن شام در آشپزخانه بود و مرد داخل هال خانه تلویزیون تماشا می‌کرد که ناگهان در ورودی خانه باز شد و ٤ مرد نقابدار وارد خانه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : اين تصوير حادثه وحشتناكي است كه در شب سيزدهم بهمن ماه در خانه مالباخته اتفاق افتاد. او همان شب در كلانتري ١٠١ تجريش به پليس مي‌گويد: «سه نفر از سارقان با من درگير شدند و دست و دهانم را بستند و نفر چهارم به سراغ همسرم رفت. آنها من و همسرم را بعد از تهديد به قتل مجبور به دادن رمز گاوصندوق كردند. اما ما رمز گاوصندوق را به آنها نداديم تا اينكه سارقان تصميم گرفتند گاوصندوق را با خوشان ببرند.

به گزارش اعتماد، آنها گاوصندوق را از داخل حياط به پاركينگ بردند و قرار شد با خودروي آزراي من آن را به سرقت ببرند. سارقان در حال تلاش براي جا دادن گاوصندوق داخل خودرو بودند كه همسايه‌ها متوجه سروصداي آنها شدند و فرار كردند. آنها مقدار ١٢٠ ميليون تومان وجه نقد را به همراه طلا و جواهرات همسرم به سرقت بردند اما نتوانستند گاوصندوق را سرقت كنند.»

همچنين يكي ديگر از مالباخته‌ها كه منزلش در خيابان آفريقا در تاريخ ٢٥ دي‌ماه مورد سرقت قرار گرفت درباره حادثه آن شب به پليس گفت: «ساعت ٩شب بود كه من و همسر و دخترم در خانه نشسته بوديم. ناگهان دخترم به رفت و آمد چند غريبه داخل راه‌پله مشكوك شد و همين كه خواست از چشمي اتفاق‌هاي داخل راهرو را تماشا كند در خانه با شدت و صداي زيادي باز شد و به صورت همسرم برخورد كرد. بعد از آن در با شدت زياد به صورت دخترم خورد و او هم مجروح شد. هر دو به زمين افتادند و به دنبال آن سه مرد نقابدار وارد خانه شدند. آنها طلا و جواهرات دست دختر و همسرم را بريدند و به صورت هر سه ما گاز اشك‌آور زدند و در يكي از اتاق‌ها زنداني‌مان كردند.

پسرم نيم ساعت بعد از حادثه به خانه آمد و دست و پاي ما را باز كرد. بعد از آن متوجه شديم كه سارقان مقداري وجه نقد و طلا و جواهرات دختر و همسرم را كه در كشوي كمدها بود به سرقت بردند.» بعد از اعلام اين دو سرقت مشابه پرونده مقدماتي با موضوع «سرقت به عنف منزل» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه ٣٤ تهران تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. كارآگاهان با بررسي دو سرقت انجام‌شده اطمينان داشتند هر دو سرقت توسط يك گروه از سارقان انجام شده است. آنها موفق به شناسايي يك دستگاه خودرو پژو پارس مشكي رنگ متعلق به سارقان شدند.

همچنين نخستين عضو گروه سارقان مسلم(٢٤ ساله) به همراه برادرش مرتضي (٢٣ ساله) را در منطقه شهريار براي شناسايي ساير اعضاي گروه تحت مراقبت‌هاي پليسي خود قرار دادند.
با انجام اقدامات شبانه‌روزي، ٥ عضو ديگر اين گروه از سارقان به نام‌هاي محسن (٢٣ ساله)، يونس(٢٥ ساله)، وحيد (٢٢ ساله)، سعيد (٢٧ ساله)، كيانوش (٣١ ساله) را در شهرستان كرج و مناطق كهريزك و قلعه حسن خان شناسايي و هر ٥ نفر آنها در چند عمليات همزمان دستگير و به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل كردند.
سرهنگ كارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «در تحقيقات اوليه متهمان صراحتا به سرقت به عنف منازل هر دو مالباخته اعتراف كرده‌اند.

سركرده باند: مجبور بوديم


مسلم، سركرده باند، ٢٤ ساله است. او وقتي در دومين مرحله از طرح امنيت محله محور پليس پايتخت دستگير و به ٤٠ فقره سرقت متهم شد  گفت: «من وهمدستانم فقط از دو خانه سرقت كرديم. تازه اول فكر مي‌كرديم خانه‌ها خالي هستند، اما وقتي از در، ديوار يا تراس و پنجره‌هاي باز به داخل مي‌پريديم و وارد مي‌شديم، تازه مي‌فهميديم صاحبخانه هست. آن‌موقع ديگر نمي‌شد كاري كرد. مجبور بوديم دست و پاي‌شان را ببنديم و بعد طلاهاي‌شان را بدزديم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مثل باغ وحش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
همونطور که حیوانهای وحشی را تو باغ وحش میذارن پشت میله های قفس که حتی بچه های کوچولو هم بتونن از نزدیک بدون نگرانی تماشاشون کنن و لذت ببرن؟ حالا مردم هم باید در ضد دیلم بذارن جلوی آپارتمانشون که دیگه اعضای خانواده به جای تماشای تلویزیون یه کاسه تخمه بذارن جلوشون و در حال تشویق زورگیران خسته و عصبانی، فیلم اکشن واقعی تلاش زورگیران برای ورود را تماشا کنند.
والاااا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین