کد خبر: ۳۶۷۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

ارتش ترکیه شمال حلب را بمباران کرد

ارتش ترکیه با همکاری آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، مواضع این گروه تروریستی را در شمال حلب بمباران کرد تا معارضان مسلح سوری، کنترل دو روستا را در این منطقه به دست گیرند.
آفتاب‌‌نیوز : ارتش ترکیه با همکاری آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، مواضع این گروه تروریستی را در شمال حلب بمباران کرد تا معارضان مسلح سوری، کنترل دو روستا را در این منطقه به دست گیرند.

به گزارش فارس، منابع آگاه نظامی ترکیه ادعا کردند که در بمباران توپخانه‌ای و هوایی ارتش ترکیه و جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در شمال شهر «حلب»، موفق شدند 45 عضو داعش را به قتل برسانند.

به نوشته پایگاه خبری «الامارات الیوم»، این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند: توپخانه ترکیه و جنگنده‌های ائتلاف، مواضع داعش را در روستاهای «دودیان»، «جکّة»، «جارز»، «براغیدة»، «قره کوبری»، «یحمول» و «کفرة» از توابع شهر «اعزاز» در شمال حلب هدف قرار دادند که به کشته شدن 45 نفر از تروریست‌ها منجر شد.

به ادعای خبرگزاری آناتولی، اطلاعاتی در دست بود که نشان می‌داد داعش خود را برای هدف قرار دادن مجدد اراضی ترکیه از این مناطق در شمال حلب، آماده کرده بود لذا توپخانه‌های ارتش ترکیه با این عملیات، از هرگونه تجاوز به خاک این کشور، پیشگیری کردند.

این در حالی است که گفته می‌شود، پس از این بمباران‌ها، نیروهای معارض سوری، کنترل دو روستای یحمول و جارز را به دست گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین