کد خبر: ۳۶۸۱۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

شوهر یک بیمار با چاقو به پرستار حمله کرد

همراه یک بیمار در بیمارستان فیروزگر تهران، یکی از پرستاران را در مقابل چشم دیگران با ضربه‌های چاقو به‌شدت مجروح کرد و متواری شد.
آفتاب‌‌نیوز :  پرستاران او را مردي جوان معرفي كرده‌اند كه هنگام تلاش آنها براي نجات همكارشان، با تهديد چاقو آنها را عقب رانده و در فرياد‌هاي خود علت چاقوكشي را «ناموسي» اعلام كرده است.

به گزارش اعتماد، پرستار مجروح كه از چند ناحيه داخلي بدن دچار پارگي شده، پس از انجام عمل جراحي، در بخش‌اي سي يوي بيمارستان فيروزگر بستري شد و خانواده‌اش نيز با شكايت نزد پليس، خواهان شناسايي و دستگيري ضارب شده‌اند.

يكي از پرستاران اين بيمارستان با بيان اين موضوع، درباره جزييات حادثه گفت: «ساعت ١٨:٣٠ شنبه شب، مردي جوان (ضارب) پس از ترخيص همسرش كه چندي پيش مورد عمل جراحي قرار گرفته بود، به بيمارستان آمد و يكي از پرستاران ما را به بهانه مسائل ناموسي، در راهروي بخش جراحي روي زمين انداخت و با چاقو مورد اصابت چند ضربه قرار داد.»

او به تلاش نافرجام ساير پرستاران براي كمك به همكارشان و متواري شدن ضارب اشاره كرد و افزود: «وقتي ضارب قصد داشت همكار ما را با چاقو بزند، بقيه پرستارها سعي كردند مانعش شوند اما او چاقو را به سمت آنها هم گرفت و فرياد زد: مساله ناموسي است و كسي حق ندارد دخالت كند. بعد از آن تا نگهبان‌ها بيايند، چند ضربه به پرستارمان زد و سريع فرار كرد. »

به گفته پرستاران، بيمارستان فيروزگر پيش از اين نيز حادثه‌هاي مشابه را تجربه كرده بود اما مورد اخير شدت به مراتب بالاتري داشت؛ به نحوي كه ترس از عدم وجود امنيت جاني را در دل آنها

 

انداخته است. حادثه در راهروي بخش جراحي بيمارستان فيروزگر، جايي كه مجهز به دوربين مداربسته است اتفاق افتاده؛ سرنخي كه مي‌تواند پليس را در شناسايي هويت ضارب كمك كند.

از سوي ديگر خانواده پرستار مجروح نيز كه در بيمارستان حضور دارند به پليس گفته‌اند هيچ آشنايي قبلي با ضارب ندارند و فقط شنيده‌اند كه او همراه يكي از بيماران بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
2
بسكه اذيت ميكنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
پرستار خط اول وپر خطر درمان است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین