کد خبر: ۳۶۸۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

فدراسیون فوتبال: کی‌روش ماندنی شد

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت کی روش ماندنی شد و دیگر نباید حرف از استعفاء یا رفتن از تیم ملی بزند.
آفتاب‌‌نیوز :
وی که تمایلی به افشای نام خود نداشت گفت: دیروز اعضای کادر فنی تیم ملی با مراجعه به امور مالی فدراسیون فوتبال دستمزد معوقه خود را دریافت کردند. پاداش پیروزی ملی پوشان هم روز سه شنبه پرداخت می شود.

به گزارش آفتاب،‌وی افزود: ملی پوشان تا زمان ترمیم کامل زمین کمپ می توانند در دستگردی تمرین کنند. مذاکرات با ستاد کل نیروهای مسلح برای استفاده از بازیکنان سرباز در ترکیب تیم ملی آغاز شده و در حال ختم شدن به جاهای خوبی است و با مذاکرات خوبی که انجام شده تیم ملی از این پس با پرواز چارتر راهی کشورهای خارجی شد. از سویی تلاش های مهدی تاج برای اینکه ساختمان ایفمارک با اولویت تیم ملی خدمت رسانی کند وجود دارد و به نوعی با اقداماتی که در روزهای اخیر صورت گرفته خواسته های کی روش یکی یکی در حال  اجراء است و حال وی دیگر بهانه ای برای رفتن یا صحبت از استعفاء ندارد.

این عضو هیئت رئیسه ادامه داد: مهدی تاج در روزهای اخیر حتی یک روز هم در دفتر کار خود در فدراسیون فوتبال حاضر نشده و در همه این روزها تلاش کرده تا با ملاقات های گوناگون مشکلات تیم ملی را مرتفع کند. ضمن اینکه مهدی تاج طرح انتخاب نهایی پیراهن  تیم ملی را به کی روش واگذار کرده و به صراحت گفته اگر لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می گیر فاقد کیفیت لازم باشد به ایتالیا برگشت داده می شود و در صورت تکرار قرارداد فسخ خواهد شد چون این یکی از بندهای قرارداد منعقده بین فدراسیون فوتبال و هم چنین شرکت جیووا است.

منبع: ورزش سه


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین